...ماموران بهداشت مواد غذایی به این محل رفته و پس از بازرسی‌ها و جست‌وجوهای فراوان مشخص شد كه صاحب رستوان به علت گران بودن نرخ گوشت قرمز، از گوشت میمون و چند خزنده...
 
«ریموند جی. دیری» ـ قاضی منطقه‌ای در نیویورك آمریكا ـ به رسانه‌های محلی گفت: با شكایت مشتریان یك رستوران در مركز نیویورك به مراكز بهداشتی، ماموران بهداشت مواد غذایی به این محل رفته و پس از بازرسی‌ها و جست‌وجوهای فراوان مشخص شد كه صاحب رستوان به علت گران بودن نرخ گوشت قرمز، از گوشت میمون و چند خزنده برای طبخ غذاهای خود استفاده و تحویل مشتریان می‌داده‌ است، از این رو ماموران بهداشت رستوران تعطیل كرده و صاحب رستوران را به پلیس تحویل دادند.

این در حالیست كه این رستوران‌دار در بازجویی‌های پلیس اعتراف كرد كه میمون‌های بخت برگشته را از طریق فرودگاه بین‌المللی «كندی» به نیویورك وارد می‌كرده و به صورت غیرقانونی از آن‌ها برای طبخ غذاهایش استفاده می‌كرده ‌است.

بر اساس رای دادگاه عالی نیویورك، این مرد به اتهام فریب مردم و مشتریان و ورود غیرقانونی حیوانات و استفاده از آن‌ها به عنوان مواد غذایی، مجرم شناخته شد و مجبور است دوره هشت تا 10 ماه را در زندان ایالتی سپری كند.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jahanews.com
 
 
مطالب جالب دیگر:
در مورد MMS بیشتر بدانیم
اتوبوس‏های لندن وجود خدا را زیر سوال می‏برند!!
7 میلیارد تومان، قیمت گران‌قیمت‌ترین اتومبیل دنیا!(+عکس)
زنی نوزاد خود را داخل متروی لندن به دنيا آورد!!
اس ام اس 81 (ویژه محرم)