... بالاخره این که وقتی یک کوسه زنده به اکواریوم سیدنی تحویل داده شد از دهانش یک دست خالکوبی شده انسان خارج شد که روی آن نام...

روزنامه تایمز فهرست عجیب ترین اشیا کشف شده در معده کوسه ها را اعلام کرد. به نوشته روزنامه اینترنتی روسی لنتا در سال هزار و هشتصد و بیست و یک در معده یک کوسه سه کیسه حاوی دلار کشف شد.
 
درمعده کوسه‌ای که در سال 1823 شکار شد یک گوسفند، سر و پاهای یک بره وجود داشت.
در همان سال در معده کوسه دیگری یک گلوله شش فوتی توپ پیدا شد که ظاهرا برای دفن کردن یک جسد در آب به بدن وی وصل شده بود و کوسه جسد را به همراه گلوله توپ بلعیده بود.
در زمان انقلاب امریکا ملوانان انگلیسی داخل بدن یک کوسه یک بسته مدارک متعلق به کشتی جنگی نانسی را کشف کردند که خود را کشتی بی طرف جا زده بود.

در سال 1856 کوسه‌ای در نیو اورلئان کشف شد که هفت ردیف دندان داشت و در معده‌اش جسد نیمه متلاشی شده یک مرد بسیار خوش پوش کشف شد که پیراهن سفید ابریشمی با دگمه‌های صدفی، جوراب‌های پنبه‌ای و کفش‌های بسیار نو و شیک به تن داشت.

در معده کوسه دیگری غاز درسته‌ای پیدا شد که روی پابندش نام و آدرس یکی از ناخداهای کشتی یوتلاند نوشته شده بود و ملوانان توانستند آن را به صاحبش بازگردانند. صاحب غاز بلافاصله پس از دریافت غاز ان را سرخ کرد و خورد.
در معده کوسه بسیار بزرگی که در بریسبین شکار شد انواع و اقسام اشیا از جمله پوست گوسفند و یک خرچنگ عجیب بسیار عظیم الجثه وجود داشت.

درفیوم هم کوسه‌ای شکار شد که یک جفت پوتین در معده‌اش بود و پای صاحب پوتین‌ها در آنها باقی مانده بود.
در سال هزار و نهصد و بیست و دو یک لاک پشت زنده غول پیکر از معده یک کوسه خارج شد. این لاک پشت به اکواریوم نیویورک تحویل داده شد.
و بالاخره این که وقتی یک کوسه زنده به اکواریوم سیدنی تحویل داده شد از دهانش یک دست خالکوبی شده انسان خارج شد که روی آن نام جیمز اسمیت حک شده بود. پلیس اعلام کرد این فرد به قتل رسیده و جسدش به آب انداخته شده است.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: hamseda.ir
 
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویر هنرنمایی فوق‌العاده جالب با مواد خوراکی!!
ثبت رکوردی جدید در تولید تلویزیونهای باریک
تلاش برای شكار روح سرگردان یک پیرزن!!
بازداشت بازيگر سريال‌های طنزسيما!!
خرچنگ 140 ساله! (+عکس)
6 شغل پر درآمد دنیا اعلام شد