یك پسر بچه 8 ساله به مدت 10 شبانه روز در كنار جسد مادرش در آپارتمانشان زندگی كرده بود...

پلیس ایالت «میشیگان» در آمریكا اعلام كرد كه یك پسر بچه 8 ساله را كه به مدت 10 شبانه روز در كنار جسد مادرش در آپارتمانشان زندگی كرده بود، نجات داده است.

مقامات پلیس منطقه «رومولوس» در ایالت میشیگان آمریكا اعلام كردند: یك پسر بچه 8 ساله را كه به مدت 10 روز در كنار جسد مادرش در یك آپارتمان در حومه «دیترویت» زندگی كرده بود، نجات دادند. 

این در حالیست كه مادر 41 ساله این پسر بچه، در نهم ژانویه سال جاری میلادی در آپارتمانشان مرده و كودك پس از آن خود را با برنج، كره و نان سیر كرده است. 

پلیس میشیگان از نام بردن این خانواده‌ دو نفره خودداری كرد، اما گفت كه این مادر و كودك از بازماندگان توفان كاترینا بوده كه به حومه دیترویت نقل مكان كرده بودند، تا زندگی جدیدی را آغاز كنند. 

«لی ساكو»، یكی از افسران پلیس منطقه «رومولوس»، در این باره به رسانه‌های محلی، یادآور شد: در گزارشات كسبه محل آمده كه این پسر‌بچه را چندین بار بدون حضور مادرش و تنها با یك پیژامه دیده‌اند كه به آن‌ها مراجعه كرده و قصد خرید اقلامی را داشته است. 

آن‌ها از این پسر در مورد مادرش پرسیده بودند، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورده تا از مرگ مادرش اطلاعی به مردم ندهد. 

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس پس از وارد شدن به محل زندگی این مادر و پسر خردسالش، 10 دقیقه وقت صرف كردند تا به پسر بچه هشت ساله بفهمانند مادرش مرده است؛ چرا‌كه او این موضوع را باور نكرده بود. 

«لی ساكو» در ادامه افزود: این موضوع بسیار ناراحت كننده و سخت است كه یك پسر بچه هشت ساله بیش از یك هفته در كنار جسد مادرش بماند و گمان كند كه او هنوز زنده است و غذایش را با او تقسیم كند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jahanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
هدیه جالب صالح اعلا به فردوسی‌پور!!
سازگارترین گوشی‌ها با محیط زیست!
تاثیر موسیقی بر حافظه
با چوب‌های ژاپنی غذا بخور تا لاغر بشی!!
گرانترین موس‌های جهان با قیمت 24000دلار!(+عکس)