چندی پیش در یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی چین به نام "ویبو" تعدادی تصویر دست به دست چرخید و بیش از 1500 بار به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر یک زوج کهنسال چینی در...
چندی پیش در یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی چین به نام "ویبو" تعدادی تصویر دست به دست چرخید و بیش از 1500 بار به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر یک زوج کهنسال چینی در یک مغازه طلافروشی را نشان می دهد.
یکی از افرادی که این تصاویر برای او جالب بود با مغازه طلافروشی تماس گرفت و داستان رمانتیک این زوج کهنسال را از ان ها پرسید. صاحب مغازه در مورد آن ها می گوید که این دو رمانتیک ترین زوج دنیا بوده اند که به مغازه وی رفته اند.


داستان از این قرار است که چندی پیش این زوج به مغازه طلا فروشی می روند و درخواست یک حله الماس با قیمت مناسب را می کنند سپس حلقه را امتحان کرده و مرد با دسته ای از پول های کهنه پول آن را پرداخت می کند.
این مرد همچنین به صاحب مغازه گفته است که این انگشتر یک قول در دوران جوانی بود که پس از سال ها سختی و جمع کردن پول توانست برای همسرش بخرد. او گفته است که این تنها گوشه ای از زحمات همسرش در تمام این سال های سختی را پر می کند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
4 عکس از چهره بازیگر نقش اینجی در سریال روزی روزگاری
9 غذای مختلف در یک کنسرو!! + عکس
عکس های خریدهای کریسمس در تهران
تغییر شکل انگشتان با نحوه پیامک زدن!
کارتون روز: ازدواج و طلاق در ایران!