تا به حال به این نکته دقت کرده اید که گاهی اوقات چیپس ها شکل های عجیبی به خود می گیرند و انسان را یاد چیزهای خاصی می اندازند؟ این اتفاق برای افراد بسیاری افتاده است و لذت...
تا به حال به این نکته دقت کرده اید که گاهی اوقات چیپس ها شکل های عجیبی به خود می گیرند و انسان را یاد چیزهای خاصی می اندازند؟ این اتفاق برای افراد بسیاری افتاده است و لذت آن تنها چند ثانیه طول می کشد ولی عده ای از این مورد استفاده های اقتصادی می کنند.

چندی پیش یک جوان 22 ساله چیپس خاصی را برای فروش در سایت آنلاین قرار داد که یک سوراخ در آن وجود داشت و ذهن ها را به سمت نماد شرکت "نایکی" می برد. این جوان قصد دارد این چیپس را به بالاترین قیمت بفروشد.



او می گوید:" یک روز بعد از کار در حال خوردن چیپس بودم که با این مورد خاص روبرو شدم. سریعا عکس آن را در سایت مزایده آنلاین گذاشتم تا شاید بتوانم آن را به یک کلکسیون دار وسایل عجیب بفروشم."

البته این چیپس خاصی کم طرفدار هم نبوده است و قیمت آن تا به الان تقریبا به 7 پوند رسیده است. این نشان می دهد که افرادی در دنیا هستند که دوست داشته باشند برای کم ارزش ترین چیزها هم پول پرداخت کنند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
2 عکس جدید روناک یونسی در کلاس ژیمناستیک و کنار همسرش
جراحی مغز در 2500 سال قبل چگونه بوده است؟! + عکس
عکس هایی از زیباترین بازیگران زن سینما در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
تنبیه بخاطر کمک به خیریه!! + عکس
2 عکس هانیه توسلی و خواهرش طناز توسلی