بیماری نادر یک کودک سه ساله و بی سرپرست بودن آن سبب شد تا پرستار دلسوز او در بیمارستان او را به فرزندی برای محافظت دقیق‌تر بپذیرد.

یک پسر بچه 3 ساله انگلیسی که از بدو تولد مبتلا به بیماری دیستروفی myotonic مادرزادی تشخیص داده شده است سر انجام توسط پرستار خود در بیمارستان به فرزندی پذیرفته شد.
گفتنی است، این پرستار مهربان 51 ساله سالها از او در بیمارستان نگهداری کرده است و به دلیل پیدا نشدن سرپرست برای نگهداری این کودک حضانت او را برعهده گرفته است.

3025300_727.jpg

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در اثر این بیماری این پسر کوچک نمی‌تواند لبخند بزند و تمامی عضلات او به شدت ناتوان است به حدی که از معلولیت دائمی رنج می‌برد و پزشکان اعتقاد دارند هر چه زمان بگذرد وضعیت سلامت او بدتر می‌شود.
مادر اصلی او به دلیل ناتوانی در نگهداری او به ناچار در بیمارستان رها کرده است.
در حال حاضر مادر جدید او امیدوار است او در طرح کار آزمایی آزمایش یک داروی جدید مقابله با دیستروفی بتواند پذیرفته شود و سلامت خود را بدست آورد.

3025297_917.jpg

علائم بیماری دیستروفی از بدو تولد نوزاد کاملاً مشخص است و نیز این کودک دارای مشکلات شدید یادگیری نیز است. دیستروفی از طیف بیماری‌های ژنتیک است و تنها در کشور انگلستان 70 هزار نفر تحت تأثیر این بیماری قرار دارند.

این کودک مجبور است با لوله تغذیه شود اما خانواده جدید او بسیار او را دوست دارند و امیدوار به حفظ جان او هستند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir