زنی که 40 سال نخندید تا پوستش دچار چین و چروک نشود!! + عکس
معمولا افراد برای اینکه پوست صورت شان دچار چین و چروک کمتری شود, اقدامات مختلفی انجام می دهند اما یک زن دست به کاری عجیب زده است.

برخی از زنان که نسبت به چین و چروک پوست خود بسیار حساس هستند ممکن است هزینه های گزافی برای از بین بردن آنها انجام دهند ولی خانمی که تصویر آن را مشاهده می کنید یک راه کم هزینه تر برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست پیدا کرده است و همانا لبخند نزدن است!

باورکنید یا نه این زن 50 ساله به نام تس کریستیان ادعا می کند در طول 40 سال گذشته هرگز خنده ، خنده ریز و حتی لبخند نداشته است.

 گرچه تس اصرار دارد که از قوه طنز برخوردار است ولی می گوید با خود تصمیم جدی گرفته هرگز لبخند نزد (حتی زمانی که دخترش به دنیا آمد) تا چهره جوان خود را حفظ کند و به نظر می رسد تکنیک او موثر بوده است.

زنی که 40 سال نخندید تا پوستش دچار چین و چروک نشود!! + عکس

زنی که 40 سال نخندید تا پوستش دچار چین و چروک نشود!! + عکس

تس می گوید:"من چین و چروک ندارم، چرا که به خودم یاد دادم کنترل عضله های صورتم را داشته باشم. همه از من می پرسند که آیا بوتاکس داشته ام، ولی من نداشته ام و خودم می دانم که همه این تاثیرت به دلیل این است که از سن نوجوانی نخندیده و لبخند نزده ام و این کار برای من موثر بوده و حتی یک خط نیز روی پوستم ندارم."


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: persianv.com