عکس های جالب از زنی که خودش بچه اش را از رحمش خارج کرد!
یک زن انگلیسی 31 ساله در عمل سزارین خود مشارکت داشته و خودش نوزادش را از رحمش خارج کرد

خارج کردن نوزاد از رحم توسط مادر

یک مادر انگلیسی به عنوان کمک جراح در عمل سزارین، نوزاد خود را به دنیا آورد! سارا دانز 31 ساله در عمل جراحی سزارین برای تولد نوزاد خود به عنوان کمک جراح حضور داشت و فرزند را از رحم خود خارج کرد.

این عمل در بیمارستان خصوصی جان فلاین انجام شد. این نخستین باری است که مادری نوزاد خود را به این شکل به دنیا می‌آورد. سارا داونز هیچگاه لحظه‌ای که نوزاد خود را به دنیا آورد فراموش نخواهد کرد. در این عمل، خانم داونز به کمک پزشک جراح توانست با دستان خود نوزادش را از رحم خارج کند.


مادر درحال خارج کردن نوزاد از رحم خود

مادر درحال خارج کردن نوزاد از رحم خود

 

این زن پیشتر اعلام کرده بود توانایی به دنیا آوردن نوزاد خود را به صورت طبیعی ندارد و پزشکان به وی عمل سزارین را پیشنهاد کرده بودند. این مادر جسور معتقد است: چرا شما نمی‌خواهید یکی از کسانی باشید که فرزند خود را از رحم با دستان خودشان خارج می‌کنند؟


کمک پزشکان برای خارج کردن نوزاد از رحم

givingbirth_1.jpg

 

این مادر انگلیسی تصمیم گرفت به کمک دکتر "شیری دات" این عمل را انجام دهد. این پنجمین عمل سزارین دکتر دات به کمک مادر است. خانم دانز پیش از جراحی آموزش‌های لازم و اطلاعات مرتبط را دریافت کرد. در روز جراحی نیز مادر نوزاد، دستان خود را ضد عفونی کرد و دستکش مخصوص جراحی را به دست کرد. در این عمل سزارین، مادر دید کاملی از جراحی داشت.


قرار دادن نوزاد برروی سینه پس از زایمان

قرار دادن نوزاد برروی سینه پس از زایمان

 

علارغم موفقیت این عمل سزارین و همه گیر شدن چنین عمل‌هایی، دکتر دات معتقد است همه مادران توانایی تجربه کردن تولد نوزاد با دستان خود را ندارند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mwfpress.com