به ما گفته شده مردان می‌آیند و اعتراض می‌کنند. ما مشتاقانه در انتظار آنها هستیم. دیدن قیافه یک مرد در حالی که حاضر نیست به خاطر کشورش از امیال خود دست بکشد، جالب است...

اعتصاب جنسی زنان کنیایی که با هدف حل اختلافات سیاسی در این کشور صورت گرفت موجب به راه انداختن موجی از اعتراضات در بین مردان این کشور شده است.
مردان کنیایی پس از تحمل یک هفته اعتصاب جنسی زنان اکنون روانه دادگاه ها شده اند تا از فعالان زن و پایه گذاران این اعتصاب سراسری شکایت کنند.
زنان کنیایی با هدف سرعقل آوردن سیاستمداران مرد و به منظور پایان اختلافات میان نخست وزیر و رئیس جمهور این کشور هفته گذشته تصمیم گرفتند تا یک هفته از روابط جنسی دست بکشند.
این اعتصاب زنانه اوایل این هفته در حالی به پایان رسید که ظاهراً مردان حسابی از دست گروه‌های بانی آن شاکی هستند.
در همین راستا یک مرد کنیایی از گروه های ترغیب کننده زنان به اعتصاب جنسی به دادگاه شکایت کرده است. در شکایت این مرد کنیایی با استناد به زیرپا گذاشتن حقوق زناشویی از گروه G-10، گروهی متشکل از فعالان زن و بانی این اعتصاب، خواسته شده تا خسارات مربوطه را پرداخت کند.
این اعتراضات در حالی است که فعالان زن می‌گویند نگران این شکایت‌ها نیستند.
آن نیوگو یک فعال زن گفت: "به ما گفته شده مردان می‌آیند و اعتراض می‌کنند. ما مشتاقانه در انتظار آنها هستیم. دیدن قیافه یک مرد در حالی که حاضر نیست به خاطر کشورش از امیال خود دست بکشد، جالب است".
به رغم این شکایات نیگو اظهار داشت که این تحریم نتایج موفقیت آمیزی به دنبال داشته است. وی افزود: "در نتیجه این اعتصاب رهبران کشور حاضر به دیدار با یکدیگر شدند".
گفتنی است رئیس جمهور و نخست وزیر کنیا دارای اختلافات سیاسی شدیدی با یکدیگر هستند و زنان که از این اختلافات به ستوه آمده بودند هفته گذشته تصمیم گرفتند با یک اعتصاب جنسی یک هفته‌ای سیاستمداران مرد را با یکدیگر آشتی دهند.
در همین راستا از همسران نخست وزیر و رئیس جمهور نیز خواسته شد به این اعتصاب بپیوندند که همسر نخست وزیر پیشتر با این درخواست موافقت کرد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
زن و شوهری که خود را منجمد می‌کنند تا در آینده زنده شوند!! (+عکس)
4 مورد که شما هرگز در مورد موبایل نشنیده اید!!
زن مرده‌ای که بعد از مرگ همگان شیفته زیبایی او شدند!(+عکس)
مردی که زن بود اما... (+عکس)
خودروی زیبا و دونفره "اسمارت" به ایران می‌آید( +عکس)