وی گفت؛ پدر 67 ساله ام «آرماندو لوسرو» که دو زن دارد من و خواهرانم را سال‌ها در خانه زندانی کرده بود و شکنجه می‌داد. ما مجبور بودیم پسمانده غذاها را بخوریم و تا چند ماه حمام نکنیم...

پیرمرد شکنجه گر که سه دخترش را سال ها در خانه خود زندانی کرده بود توسط پلیس آرژانتین بازداشت شد.
دختر نوجوانی که وحشت زده به سراغ پلیس استانی «دوندوزا» آرژانتین رفته بود از این ماجرای تکان دهنده پرده برداشت.
وی گفت؛ پدر 67 ساله ام «آرماندو لوسرو» که دو زن دارد من و خواهرانم را سال‌ها در خانه زندانی کرده بود و شکنجه می‌داد. ما مجبور بودیم پسمانده غذاها را بخوریم و تا چند ماه حمام نکنیم. حتی حق نداشتیم تلویزیون نگاه کنیم یا با کسی حرف بزنیم. اگر فرصت خودکشی داشتم حتماً به زندگی سیاهم پایان می دادم. من که به دنبال فرصتی برای فرار بودم آن قدر کشیک دادم تا اینکه سرانجام کلید اتاق را از جیب پدرم دزدیدم.
این دختر بسیار لاغر که رنگ به رخسار نداشت در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان بستری شد و ماموران به دخمه پیرمرد رفتند. به این ترتیب «آرماندو» بازداشت و در بازجویی‌ها مشخص شد دختر بزرگش 25 سال در همین اسارتگاه بوده است.
پیرمرد با صدور قرار سنگین در بازداشتگاه به سر می‌برد و قرار است وضعیت اعصاب و روانش در پزشکی قانونی بررسی شود. این ماجرا بازتاب گسترده‌یی در رسانه‌های خبری آرژانتین داشته و تداعی کننده جنایت‌های «فریتزر» پدر شیطان صفت اتریشی است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
موسيقيدان آمريكايي به دليل قتل هنرپيشه زن هالیوود محکوم شد! (+عکس)
نوجوان 16 ساله معادله 300 ساله را حل کرد
زنان زیبایی‌‌ها را بیشتر درک می‌‌کنند!
یک کلاغ باعث تعجب دانشمندان شد
حادثه برای آنجلینا جولی!!