با این نرم افزار های موبایل خواستگار پیدا می کنید!!
نرم افزار و اپلیکیشن های متعددی توسط برنامه نویسان با مضمون جذب خواستگار طراحی و وارد بازار شده است!

جذب خواستگار به کمک برنامه های موبایل

شاید باور این نکته کمی عجیب باشد اما این روزها برنامه‌های موبایلی متعددی با مضمون جذب خواستگار طراحی و وارد بازار شده است.

بهره‌گیری از فضای مجازی برای ازدواج موضوع جدیدی نیست و در سال‌های قبل بارها دیده شده که سایت یا کانال‌های مختلف به منظور همسریابی دائم و موقت به فعالیت پرداخته‌اند اما اکنون اپلیکیشن‌های مختلفی نیز با عنوان خواستگاری وارد بازار شده‌اند که جست‌وجویی کوتاه نشان می‌دهد تعداد این برنامه‌ها چندان اندک هم نیست.
 
البته در موارد متعدد این برنامه‌ها به دلایلی مانند غیرمتعارف‌بودن و ناشناخته‌بودنشان از کاربر چندانی بهره نمی‌برند، اما به‌هرصورت با ارائه آنها برنامه‌نویسان به بهره‌گیری از برخی نکات روان‌شناسانه پرداخته‌اند.
 
به‌ این‌ ترتیب به‌سادگی و فقط با جست‌وجوی کلمه خواستگار روی اپلیکیشن‌هایی مانند بازار، مي‌توان با برنامه‌های متعددی با عنوان‌های «خواستگار حرفه‌ای»، «جذب خواستگار»، «روش‌های جذب خواستگار»، «راه‌های افزایش خواستگار»، «خواستگار شو»، «تست خواستگار»، «خواستگار تورکن»، «خواستگار ندارم» و... رو‌به‌رو شد.
 
نکته جالب اینکه حتی تعداد متعددی از این برنامه‌ها از نام واحد جذب خواستگار بهره می‌برند و برای آنها قیمت‌هایی از رایگان تا پنج هزار تومان در نظر گرفته شده البته در بسیاری از موارد وقتی شما به سراغ یکی از اپلیکیشن‌های رایگان هم بروید برای اطلاعات تکمیلی از شما پرداخت هزینه درخواست می‌شود.
 
اما این اپلیکیشن‌ها در مدتی که از ارائه‌شان گذشته، مشتری چندانی نداشته و تعداد کاربران برخی از آنها حتی به‌ هزار نفر هم نمی‌رسد. روی برخی از این اپلیکیشن‌ها نیز مواردی مانند اینکه افراد برای ازدواج باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند، روش‌های مختلف جذب جنس مخالف، نحوه برخورد، مباحث مربوط به بهداشت، اخلاق و ... مطرح شده است. همچنین در برخی از این اپلیکیشن‌ها بخش‌هایی گنجانده شده که عنوان آنها به این شکل تعریف شده است: سؤالات خواستگاری را چطور بپرسیم؟ صلاحیت یک خواستگار خوب چیست؟ چطور خواستگار دورو را بشناسیم؟ درباره خواستگار ناشناس چطور تحقیق کنیم؟ راه‌های تشخیص خواستگار راست‌گو از دروغگو؟ علت اصلی نداشتن خواستگار؟ خواستگاری از دیروز تا امروز و... .
 
گرچه این‌گونه اپلیکیشن‌ها طرفداران خاص خود را دارد، انتظار می‌رود حداقل در گام‌های اول برنامه‌نویسان برای فعالیت، موضوعاتی با درجه اهمیت بالاتر را انتخاب کنند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: روزنامه شرق