پروژه جدید مایکروسافت تلاش می‌کند که بازی های کامپیوتری را بیشتر از همیشه وارد دنیای واقعی بکند و به همین خاطر...

خود شما دسته بازی هستید! این شعار پروژه مایکروسافت برای متحول کردن بازی‌های کامپیوتر است. در این پروژه که برای کنسول بازی Xbox مایکروسافت طراحی شده است هیچ دسته‌ای وجود ندارد. سیستمی که در مقابل شما قرار می‌گیرد کل بدن را اسکن کرده و حرکات بدن شما را به صورت سه بعدی به محیط بازی منتقل می‌کند.
پروژه جدید مایکروسافت تلاش می‌کند که بازی های کامپیوتری را بیشتر از همیشه وارد دنیای واقعی بکند و به همین خاطر به مجموعه از عملیات‌های تشخیصی مانند تشخیص چهره مجهز است. 
این سیستم قادر به شناسایی افراد از روی صدا هم هست و برای مثال شما یک مسابقه را خواهید دید که در آن مجری کامپیوتری مسابقه شرکت کنندگان را از روی صدایشان تشخیص می‌دهد.
برای ساخت ابزار جدید از سنسورهای حساس و ویژه‌ای استفاده شده که شامل دوربین، میکروفن، سنسور تشخیص عمق و فضای سه بعدی و پردازشگر مخصوص است.
ایده مایکروسافت افراد زیادی را به هیجان در آورده است. اما بهتر است که عجله نکنید. بر خلاف دسته جدید سونی ، پروژه Natal هنوز دارای زمان بندی ارایه شده‌ای برای عرضه عمومی نیست و بیشتر می‌توانید به آن به عنوان طرح اولیه از یک ایده فوق العاده نگاه کنید که هنوز برای رسیدن به آن باید چند سالی صبر کرد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: narenji.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویر شباهت فرزندان هالیوود‌ی‌های با والدین‌شان!
تصویر اعجاب انگیزی که فقط یکبار در سال می‌توان مشاهده کرد
مجازات مردی كه گربه‌اش را به شکلی عجیب آزار می‌داد (+عکس)
خودکشی عجیب یک کانگرو!! (+عکس)
نصب دوربين توسط استادیار ‌درحمام يك دانشجوی دختر!