استخدام پیرمرد 89 ساله بخاطر آگهی جالبی که داد: حوصله ام سر رفته!
پیرمردی که در یک آگهی جالب نوشته بود حوصله اش سر رفته و نیاز به کار دارد, در یک رستوران مشغول به کار شد.

استخدام پیرمرد 89 ساله

پیرمرد ۸۹ ساله‌ انگلیسی که در یک روزنامه آگهی کرده بود حوصله‌اش به حد مرگ سر رفته ونیاز به کار دارد، در یک رستوران استخدام شد.

او در آگهی‌اش نوشته بوده ۸۹ ساله است و نیاز به کاری در منطقه پینتون (در جنوب انگلیس) دارد. آقای بارتلی توضیح داده بود که می‌تواند بیشتر از ۲۰ ساعت در هفته کار کند و هنوز کارهایی مثل تمیزکاری و باغبانی از دستش برمی‌آید.

صاحب یک رستوران به آگهی جو بارتلی جواب داد و استخدامش کرد. او روز اول میان تشویق مشتریان و کارکنان رستوران سر کارش حاضر شد.


پیرمرد 89 ساله در اولین روز کاری اش

پیرمرد 89 ساله در اولین روز کاری اش

 

این مرد بازنشسته که آگهی‌اش را در روزنامه هرالد اکسپرس چاپ کرده بود می‌گوید از میزان توجهی که گرفته گیج شده است. او می‌گوید "روز اول که سر کار رفتم مثل این بود که انگار روی صحنه رفته‌ام."
در روزهای گذشته عده زیادی فقط به خاطر دیدن این نظامی بازنشسته مشتری رستورانی شده‌اند که او را استخدام کرده است.

کوئینی مارتین یکی از صاحبان این رستوران گفته است که "هزاران پیغام تشویق‌آمیز" روی صفحه فیسبوک رستوران دریافت کرده‌اند. او گفته "اغلب کارکنان ما جوان‌اند و وجود آقای بارتلی در این محیط خوشایند خواهد بود."

جو بارتلی که حالا صاحب کار مناسب شده گفته است که بعد از مرگ همسرش در دو سال پیش به شدت احساس تنهایی می‌کرده و به همین دلیل این آگهی را منتشر کرده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: faradeed.ir