این غیرقابل باور است چرا كه این پرندگان اگر چه در ظاهر بی‌آزار هستند، اما قادرند در عرض پنج دقیقه تمام چیزهایی را كه در مقابلشان قرار دارد بخورند...

یك پسر 15 ساله اهل «كلورادوی» آمریكا پس از آن كه با 53 پرنده در اتاق خوابش مواجه شد، تا 24 ساعت لكنت زبان گرفت.
رییس پلیس ایالت «كلورادوی» آمریكا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، گفت: هنگامی كه والدین این پسر 15 ساله ما را از وجود 53 پرنده و جوجه انواع پرندگان در اتاق خواب وی مطلع كردند، ماموران پلیس ایالتی به منزل این پسر مراجعه كرده و در نهایت با كمك ماموران آتش‌نشانی ایالتی موفق شدند این پرندگان را از داخل اتاق خواب این پسر نوجوان خارج كنند.
وی خاطر نشان كرد: این غیرقابل باور است چرا كه این پرندگان اگر چه در ظاهر بی‌آزار هستند، اما قادرند در عرض پنج دقیقه تمام چیزهایی را كه در مقابلشان قرار دارد بخورند.
گفته می‌شود، این پسر 15 ساله هم اكنون تحت مراقبت پزشكان قرار داد، چرا كه دچار لكنت زبان شده، اما خوشبختانه پزشكان اعلام كردند، این نقص زبانی به دلیل ترس و وحشت بوده و خیلی زود از بین می‌رود.
همچنین هنوز مشخص نیست كه این پرندگان چگونه وارد اتاق خواب این پسر نوجوان آمریكایی شدند، چرا كه ماموران آتش‌نشانی هیچ منفذی مبنی بر وجود لانه پرندگان در اطراف اتاق این پسر نوجوان نیافتند. به همین دلیل تحقیقات توسط كارشناسان آ‌تشنشانی و چند پرنده‌شناس از دانشگاه ایالتی «كلورادوی» آمریكا در دست بررسی است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: isna.ir
 
مطالب جالب دیگر:
ساخت جزیره مصنوعی فروهر توسط ایران در خلیج فارس!! (+عکس)
کوتاه و خواندنی از مونیکا بلوچی! (+عکس)
نرم افزار واژگان انگلیسی گاج برای تمام گوشی‌ها - جاوا
عروسی به شیوه جدید؛ ارسال ماسک، همراه کارت دعوت!!
چای های رژیمی چگونه عمل می کنند؟
حرکت عجیب مرد چینی در آشپزخانه!!