این 24 نفر با مردم در نواحی مختلف به ویژه در مناطق روستایی كه مردم زودباور هستند، تماس گرفته و خود را جن می‌نامیدند و پس از آن برای آن كه این جن‌های دروغین را از مردم دور كنند...

مقامات پلیس بنگلادش، 24 نفر را به اتهام فریب و ترساندن مردم با عنوان «جن‌نماها و جن‌گیرها» دستگیر و روانه زندان كردند.
«فرهادبن عمر‌الكیاس» ـ رییس پلیس منطقه «گوبین داگانج» در بنگلادش ـ در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، گفت: این افراد شیاد از سادگی مردم استفاده كرده و از آن‌ها اخاذی می‌كردند.
این مقام مسوول پلیس افزود: این 24 نفر با مردم در نواحی مختلف بنگلادش به ویژه در مناطق روستایی كه مردم زودباور هستند، تماس گرفته و خود را جن می‌نامیدند و پس از آن برای آن كه این جن‌های دروغین را از مردم دور كنند، نزد آن‌ها رفته و با گرفتن مبالغی این كار را انجام می‌دادند.
در گزارشات پلیس مركز بنگلادش همچنین آمده است كه برخی از جن نماها و جن گیرها طی یك سال با فریب مردم به ثروت هنگفتی دست یافته بودند.
گفته می‌شود، این جن‌گیرها دور افرادی كه جن زده شده بودند، جمع شده و با خواندن جملات و عبارتی عجیب به اصطلاح این جن‌ها را دور می‌كردند.
«عبدالنور‌» ـ یكی از بازرسان پلیس بنگلادش ـ نیز گفت: من تاكنون در بسیاری از عملیات‌های مقابله و دستگیری این جن‌گیرها و شیادان شركت داشتم، اما این بار این 24 نیز بسیار متبحرانه شیادی كردند.
ما برای آن كه این افراد متقلب را دستگیر كنیم، تلفن‌ها را ردگیری كرده و از مردم درخواست كردیم تا در صورت تماس این افراد با عناوین مختلف نظیر «شاه‌جن‌ها»، ‌«جن‌گیرها» و غیره مراتب را به ایستگاه‌های پلیس اطلاع دهند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: fardanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
فحش بدهید تا دردتان کم بشه!!
يك خواننده جديد شبيه نانسی عجرم! (+عکس)
هدیه ویژه دیوید بکام به ویکتوریا!!
آیا انسان می‌تواند با چشم باز بخوابد؟!
طالع شما در کدام برج است؟!
«آنجلینا جولی» گزینه «بهمن قبادی» برای فیلم بعدی‌اش!!