این ماهی که از گونه های «سوف» است با 70 سانتیمتر طول و هشت کیلوگرم وزن به...
 
رسانه های دولتی سوئیس از کشته شدن یک ماهی هیولا در دریاچه این کشور خبر دادند و اعلام کردند این ماهی غول پیکر به دلیل حمله به شناگران و مجروح کردن یا کشتن آنها توسط ماموران پلیس کشته شد.
«فابیو کروسی» یکی از ماموران پلیس مرکزی سوئیس در مصاحبه یی با خبرگزاری فرانسه عنوان کرد؛ این ماهی که از گونه های «سوف» است با 70 سانتیمتر طول و هشت کیلوگرم وزن به شناگران و ماهیگیران حاضر در دریاچه «لاک ماژور» واقع در ژنو حمله کرده و تاکنون باعث کشته شدن سه نفر و مجروح شدن 10 نفر دیگر شده است، به همین دلیل مقامات سوئیسی تنها راه مقابله با این ماهی غول پیکر را کشتن آن دانسته و در نهایت روز گذشته این ماهی «سوف» هیولا را به دام انداخته و کشتند.
 گفته می‌شود این ماهی که جزء ماهیان گوشتخوار است، با حمله به شناگران آنها را گاز گرفته و گوشت بدنشان را با استفاده از دندان‌هایش می‌کند، به همین دلیل یک خطر جدی و محسوس برای شناگران و ماهیگیران در این دریاچه محسوب می‌شد. غواصان پلیس ابتدا تلاش کردند این ماهی سوف را با تور به دام بیندازند، اما این کار با موفقیت انجام نشد و در نهایت غواصان با استفاده از زوبین سمی این ماهی را کشتند.
در گزارش رسانه‌های محلی سوئیس آمده است این ماهیان گوشتخوار تاکنون به انسان ها حمله نکرده اند و این یک رویداد غیرطبیعی محسوب می‌شود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: etemaad.ir
 
مطالب جالب دیگر:
رابطه اندازه قد با سرطان؟!
بزرگترين حامی فحشا در جهان کیست؟!
کارتون روز- کفاشیان: سوسک‏ها را فرستادیم به خوابگاه بانوان تا ترسشان بریزد!!
شهر دوقلوهای چشم‌آبی با موهای بلوند و راز عجیب آن! (+عکس)
كشف نامه‌‌ای از گوستاو فلوبر به دختر مورد علاقه‌اش
امام زمان جعلی در عربستان!!