این نرم‌افزار حاوی صدها نقشه از سرویس‌های بهداشتی است كه حتی اطلاعاتی مربوط به انواع سرویس‌های بهداشتی را به كاربر می‌دهد ، از جمله این‌كه...
 
از كاربردهای تلفن همراه موارد زیادی دیده و شنیده بودیم غیر از این مورد كه با آن می‌توان نزدیك‌ترین سرویس بهداشتی را یافت. یك شركت ژاپنی نرم‌افزاری برای تلفن همراه طراحی كرده كه در آن ، نشانی نزدیك‌ترین سرویس بهداشتی را به كاربر می‌دهد.
به گزارش تلگراف، این برنامه را كه Check A Toilet نام دارد ، شركت نرم‌افزاری Access Co طراحی كرده و كاربران تلفن همراه می‌توانند برای یافتن سرویس بهداشتی ، در نقشه‌های آن جستجو كنند.
این نرم‌افزار حاوی صدها نقشه از سرویس‌های بهداشتی است كه حتی اطلاعاتی مربوط به انواع سرویس‌های بهداشتی را به كاربر می‌دهد ، از جمله این‌كه كدام یك مخصوص بانوان یا معلولان است یا كدام یك از این سرویس‌ها دارای مكانی برای عوض كردن پوشك بچه هستند.كاربران تلفن همراه می‌توانند این نرم‌افزار را به شكل رایگان از وب‌سایت این شركت دانلود و در سراسر ژاپن از آن استفاده كنند.
صنعت نرم‌افزارهای موبایل از صنعت اپراتوری آن پردرآمدتر شده است و اپراتورها در تلاش برای ارائه نرم‌افزارهای گوناگون برای تلفن همراه هستند. شركت اپل اكنون ركورددار تولید و ارائه نرم‌افزارهای كاربردی موسوم بهapp است و در عرض كمتر از 9 ماه توانسته است ركورد یك میلیون را برای خود ثبت كند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:

40کار مفید که در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید انجام دهید!
تفاوت‌های مردان و زنان در برابر مشکلات؟!
روح مایکل جکسون در خانه‌اش دیده شد!! (+دانلود فیلم)
صدور حجاب از فرانسه به كشورهاى خلیج فارس!
 
عکس: برج کج پیزا در اراک!!!
 
خارق‌العاده‌ترین مانور خلبانی تاریخ! (+عکس)