معروف ترین آدمخواران دنیا و اقدامات ترسناک شان! عکس 18+
شاید باور نکنید که هنوز افرادی هستند که اقدام به آدمخواری می کنند! در  ادامه با این افراد آشنا می شوید

در دنیای آدمخواران چه می گذرد؟

 آدمخواری تا ابتدای قرن 20 به طورکل از بین رفته و حالا کرووای تنها قبیله ای در دنیاست که هنوز هم آدمخوار هستند. اما افرادی هم وجود دارند که به دلایل روانی دست به این عمل وحشیانه و غیر انسانی می‌زنند.

آدم‌خواری یا کانیبالیسم (به انگلیسی: Cannibalism) رسم خوردن گوشت انسان به وسیلهٔ انسانی دیگر است.

تحقیقات نشان داده که آدم‌خواری انگیزه‌های گوناگون داشته‌ است:

به عنوان یک ماده غذایی

بعضی از قبیله‌های سیاه پوست گینه، در آفریقا، گوشت انسان می‌خوردند و برای تهیه آن به قبیله‌های دیگر حمله می‌کردند و اسیر می‌گرفتند.

خوردن گوشت کودکان مرده توسط مادران

خوردن گوشت انسان در بین بومیان استرالیای مرکزی رسم بود که مادران گوشت کودکان مرده خود را می‌خوردند تا نیرویی را که به هنگام زادن به آنها داده بودند بازپس گیرند.

برای درمان بیماری

مردم گل باستان (نیاکان فرانسویان) خوردن گوشت قسمت‌هایی از بدن انسان را برای درمان بعضی از بیماری‌ها سودمند می‌دانستند.

در هنگام قحطی

در قحطی در کشور اوکراین در دهه ۱۹۳۰، بسیاری ازافراد ازطریق آدم‌خواری از قحطی نجات یافتند. این اقدام در زمان قحطی در جنگ داخلی چین نیز تکرار شد.

همچنین برخی اطلاعات فاش شده از کره شمالی نشان می‌دهد که آدم‌خواری در بین قربانیان قحطی (بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ میلادی)، در آن کشور رخ داده‌است.

قبیله آدمخوارها هنوز هم وجود دارند

قبایلی که در ان مردم هنوز با شکار انسان‌ روزگارشان را می‌گذرانند. قبیله کرووای که به نام «کولوفو» نیز شناخته می‌شود، از حدودا 3000 نفر تشکیل شده اند که در جنوب شرق پاپوآ در گینه نو اندونزی زندگی می‌کنند.

مردم این قبیله در منطقه‌ای سکونت دارند که در سراسر تاریخ کمتر کسی وجود دارد که به آنجا رفته باشد و به همین خاطر آنها تا سال 1970 از اینکه در نزدیکی شان شهر‌هایی وجود دارند خبری نداشتند.

با شرایط خاص این جزیره می‌توان گفت که محل زندگی این افراد کاملا از دنیای امروزی جدا است، آنها خبره ترین شکارچیان تاریخ هستند که کمتر موجود زنده ای توانسته است از دستشان جان سالم به در ببرد.

کرووای تنها قبیله آدمخوار مانده از قرن های گذشته است که مردمشان همچنان به سبک پیشینیان خود زندگی می کنند.

آدمخواری تا ابتدای قرن 19 به طورکل از بین رفته و حالا کرووای تنها قبیله در دنیاست که هنوز هم آدمخوار هستند.

بر اساس افسانه‌های قبیله، گفته می‌شود که خاخوا‌ها کسانی هستند که وقتی افراد قبیله در خواب به سر می برند، به آن ها حمله کرده و همه را می‌کشند.

کشتن بیماران یا همان «خاخوا»ها، آداب و رسوم عجیبی دارد و افراد قبیله بر این عقیده‌اند که برای از بین بردن روح شیطانی، تنها باید به قلب این افراد تیراندازی کرد. قبیله کرووای حتی از اجساد دشمنانشان نیز نگذشته و جسد افرادی را که در جنگ کشته می‌شوند، به‌عنوان غذا با خود به خانه‌هایشان می‌برند.

گوشت انسان تلخ است یا شیرین؟

در سال 1972 آرتور شاکراوس نیویورکی زمانی که یک نوجوان بود به زندان می افتد و بعد از 15 سال از گذراندن دوران محکومیت خود آزاد می شود.

بعد از تحقیقات پلیس در پی انجام جنایات آرتور، وی در موارد مختلف اعتراف کرد که جان تعدادی از زنان اطراف محل زندگی اش را گرفته است و دو نفر از مقتولین مربوط به دورانی بود که این قاتل در ویتنام به سر می برده و در جریان تعقیب دو زن ویتنامی در جنگل آنها را کشته و گوشتشان را خورده است.

زمانی که از آرتور پرسیده اند طعم گوشت انسان چه مزه ای می دهد؟ او گفته است " گوشت انسان کمی شیرین است ".

آدمخواران دنیای مدرن را بشناسید

آدمخواری شاید تا کنون به عنوان یک تابو شناخته شود اما بنا بر دلایل مختلف می توان ثابت کرد نه تنها در قبایل ناشناخته بلکه در قرن معاصر نیز این اتفاقات رخ داده است و انسانهایی وجود داشته اند به خاطر مسائل مختلف اقدام به کشتن و شکنجه انسان ها کنند و در نهایت گوشت افراد کشته شده را به دندان بکشند.
در تصاویر زیر افرادی را مشاهده می کنید که به دلایل مختلفی نظیر فرهنگی،بیماری و یا حتی لذت بردن دست به انجام قتل و خوردن بدن انسان ها کرده اند.

آلفرد پاکر

پاکر شخصیتی بود که در سال 1874 به جرم آدم خواری به 40 حبس محکوم شد. او که جوینده طلاهای زیر خاکی بود، در ماموریتی ویژه به همراه 5 تن دیگر به کوه های کلرادو فرستاده شد. 2 ماه بعد پس از اینکه آلفرد تنها از این سفر بازگشت از وی پرسیده شد چرا تنهاست؟ او در پاسخ گفت در یک دفاع شخصی مجبور شد آن ها را بکشد و برای اینکه بتواند زنده بماند گوشت شرکای خود را خورده است.

آلبرت فیش

آلبرت فیش یکی از جانی های تمام عیار جهان است. او یک بیمار سادیسمی بود که از آزار دیگران به طرز عجیبی لذت می‌برد. در کنار قتل های سریالی و تجاوز به کودکان، او اقرار به آدم خواری هم کرده بود.

جبهه متحدین انقلابی

گروه RUF در غرب آفریقا از شورشیانی بودند که در اواخر دهه 90 میلادی بر علیه حکومت خود به پا خاستند به این منظور در یک حمله تروریستی به روستایی در سیرالئون سعی در تصرف معادن الماس داشتند، این گروهک شورشی به جنایات وحشتناکی مرتکب شده اند که در پی آن بچه ها را مجبور می کردند سربازان آن ها شوند. از جرایم مخوف آن ها می توان به قطع دست و پای دشمن و خوردن گوشت تن آن ها اشاره کرد زیرا بر این عقیده بودند که خوردن گوشت تن دشمن آن ها را قوی و پیروز خواهد کرد. تعداد قربانیان این فاجعه آدم خواری مشخص نیست.

سی ساگاوا

ساگاوا یک دانشجوی ادبیات انگلیسی ژاپنی در پاریس بود که در سال 1981 همکلاسی خود را با ضرب گلوله کشت. پس از کشتن وی، ساگاوا دو روز طول کشید که بدن مقتول را تکه تکه کرده و گوشت آن را بخورد.

ساگاوا آدمخوار ژاپنی

ساگاوا آدمخوار ژاپنی

 

آندره چیکاتیلو

چیکاتیلو یک قاتل سریالی و متجاوز وحشتناک اوکراینی بود که بیش از 50 قتل و قطع عضو را مرتکب شده است. او ابتدا با قربانیان خود طرح دوستی می ریخت و سپس آن ها را می‌کشت و می‌خورد.

چیکاتیلو آدمخوار اوکراینی

چیکاتیلو آدمخوار اوکراینی

 

خانواده Mauerova

این خانواده اهل جمهوری چک بوده و تمام اعضای آن آدم خوار بودند. این خانواده در طی 8 ماه دست به اقداماتی هولناکی نسبت به دو برادر زدند.

خانواده آدمخوار

خانواده آدمخوار

 

آرمین میووس

آرمین میووس، یک آدم خوار آلمانی اما در عین حال بسیار عاطفی بود که در سال 2001 طی یک آگهی اینترنتی به دنبال یک انسان 18 تا 30 سال جهت کشتن و خوردن می گشت. آرمین در پیامی باورنکردنی یک داوطلب مشتاق پیدا کرد. آن ها روز کریسمس با یکدیگر ملاقات کردند ودر پی آن عملیات قتل را انجام داد و کثیف ترین کار دنیا یعنی آدمخواری را به ثبت رساند.

جفری دامر

دامر یک قاتل زنجیره ای آمریکایی بود که بعد از کشاندن قربانیانش به خانه، آن‌ها را به واسطه دارو و مواد آرام می کرد و سپس به قتل می رساند. او جسد قربانیان خود را تکه تکه کرده و گوشت آن ها را می‌خورد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jjo.ir