او همچنین می‌گوید: جامبیک نسبت به کودکان دیگر قدرت فوق العاده‌ای هم داشت و در یک و نیم سالگی به راحتی...

می‌گویند او سنگین وزن ترین پسر دنیاست.
این پسر اهل روسیه که Dzhambik Khatokhov نام دارد، هم اکنون با 9 سال سن 150 کیلو گرم وزن دارد و گفته می‌شود که کماکان در حال چاق تر شدن می‌باشد. وی در مسابقات رده سنی خود صاحب مدال طلا در رشته کشتی شده است ولی دکتر بریتانیایی او می‌گوید از آخرین باری که وی را ملاقات نمودم، وضعیت سلامتیش به مراتب خطرناکتر شده است.
این پسر سنگین وزن که در مدرسه او را Jambik صدا می‌زنند، چهار برابر همکلاسی‌هایش وزن دارد.
 
 
مادر جامبیک، Nayla میگوید: کاری از دست ما ساخته نیست. او اینطور ساخته شده و تقدیرش چنین است که اینگونه باشد. او را در منطقه نالچیک جنوب روسیه که محل زندگیش می‌باشد، همه میشناسند و زمانی که مردم از او خواستند تا لاغر شود، تمایلی به این کار نشان نداد و گفت همینطور خوب است و دوست دارم این طور باشم که هستم!
جامبیک دو برادر بزرگتر از خود دارد 21 و 17 ساله که از وزن متعادلی برخوردار هستند. مادر جامبیک زمانی که او را حامله بود از شوهرش طلاق گرفته، می‌گوید هنگام زایمان جامبیک مشکل خاصی نداشتم و حتی از پسران دیگرم زایمان راحت تری داشتم. اما بلافاصله بعد از تولد، وزن جامبیک به سرعت زیاد شد و بعد از یک سال او دو برابر برادرانش در یک سالگی شد.
 

او همچنین می‌گوید: جامبیک نسبت به کودکان دیگر قدرت فوق العاده‌ای هم داشت و در یک و نیم سالگی به راحتی سنگهای بزرگ و دبه‌های آب را بلند می‌کرد.
اطرافیان جامبیک می‌گویند او پسر خوبی است و هرگز به هم سن و سالان خود زور نمی‌گوید. او 5 روز در هفته به تمرین کشتی می‌رود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: everything-foryou.blogfa.com
 
مطالب جالب دیگر:
تبلیغ محرک جنسی در یک روزنامه!!
کاریکاتور روز- هواپیمای توپولوف با 168 سرنشین در قزوین سقوط کرد!
تصاویر درگیری لفظی دیوید بکام با هواداران خشمگین درحضور ویکتوریا و تام کروز!
تاثیر ماه بر اخلاق انسان؟!
رکوردشکنی یک دختر! (+عکس)
بهترین درمان برای از بین بردن چین و چروك!!