گفتنی است بازداشت شدگان که بیشتر آنان فرزندان خانواده‌های بسیار ثروتمند عربستانی هستند، اعتراف کردند که با یکدیگر روابط نامشروع جنسی، حتی...
 
پدیده شیطان پرستی در دیگر کشورهای عربی نیز حضور نسبتا آشکاری دارد. به طوریکه آمار و ارقام نشان می‌دهد که تنها در کشور کوچکی مانند لبنان، حداقل 650 شیطان پرست وجود دارد. این پدیده از سال 1992 میلادی در لبنان به وجود آمده است. وزارت کشور لبنان دو سال پیش اعلام کرد که به شدت با این مسأله مبارزه خواهد کرد و اعضای آن را بازداشت می‌کند اما گویا به طور کامل در این کار به موفقیت دست نیافت.
نیروهای امنیتی عربستان سعودی دو روز پیش تعدادی از اعضای یک گروه شیطان پرست که در حال برگزاری جشنی مخصوص شیطان پرستی بودند را در ریاض، پایتخت عربستان بازداشت کردند.
در همین راستا پایگاه الکترونیکی وابسته به شیطان پرست‌های عربستانی پس از اعلام این خبر نوشت: نیروهای امنیتی سعودی علاوه بر بازداشت اعضای این گروه، تمام وسایل خانه‌ای که در آن تجمع کرده بودند از جمله کامپیوتر، دوربین و غیره را نیز مصادره کردند.
 
پس از بازجویی از بازداشت شدگان مشخص شد افرادی از کشور سوریه و دیگر کشورهای آسیایی نیز در میان آنان بوده‌اند. بازداشت شدگان اعتراف کردند که پیش از این نیز بارها و بارها چنین مراسمی برای پرستش شیطان را برگزار کرده‌اند. افراد بدون داشتن دعوتنامه، اجازه حضور در این مراسم را نداشته‌اند. گفته می‌شود برگزار کنندگان این مراسم بر روی کارت‌های دعوتنامه نوشته بودند: کاملا محرمانه
 
گفتنی است بازداشت شدگان که بیشتر آنان فرزندان خانواده‌های بسیار ثروتمند عربستانی هستند، اعتراف کردند که با یکدیگر روابط نامشروع جنسی، حتی همجنس‌گرایی نیز داشتند و انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز مصرف می‌کنند.
شایان ذکر است پدیده شیطان پرستی در دیگر کشورهای عربی نیز حضور نسبتا آشکاری دارد. به طوریکه آمار و ارقام نشان می‌دهد که تنها در کشور کوچکی مانند لبنان، حداقل 650 شیطان پرست وجود دارد. این پدیده از سال 1992 میلادی در لبنان به وجود آمده است. وزارت کشور لبنان دو سال پیش اعلام کرد که به شدت با این مسأله مبارزه خواهد کرد و اعضای آن را بازداشت می‌کند اما گویا به طور کامل در این کار به موفقیت دست نیافت.
 
گفته می‌شود در کشور مصر هم برای اولین بار در سال 1996 حدود 140 جوان شیطان پرست بازداشت شدند. از آن به بعد گسترش این اندیشه میان جوانان مصری روز به روز افزایش یافت به طوریکه مقامات مصری نسبت به آن هشداری جدی داده اند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
اطلاعاتی بسیار جالب درخصوص جراحی زيبايی!!
10حادثه پرهزینه جهان! (+میزان خسارت)
ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند! (+عکس)
روشی برای تنبیه کودک! (طنز)
سیاستمداری که نمیداند با چند همسر و 11معشوقه چه کند!!
اعتراض آمريكايی‌ها به يك مجسمه برهنه!