زن هندی که ۶۰ سال است غذا نخورده
ساراسواتی، زن ۷۵ ساله هندی است که ادعا می‌کند در ۶۰ سال گذشته یک دانه برنج یا هیچ غذای جامد دیگری نخورده است. او به جز گاهی اوقات که هفته‌ای یک عدد موز می‌خورد، تنها با آب و چای زنده است.

رژیم غذایی عجیب یک زن هندی

ساراسواتی، زن ۷۵ ساله هندی است که ادعا می‌کند در ۶۰ سال گذشته یک دانه برنج یا هیچ غذای جامد دیگری نخورده است. او به جز گاهی اوقات که هفته‌ای یک عدد موز می‌خورد، تنها با آب و چای زنده است. ساراسواتی قبل از اینکه ۶۰ سال پیش اولین پسرش به دنیا بیاید و حصبه بگیرد رژیم غذایی معمولی داشت. از آن به بعد او نتوانست چیزی بخورد، زیرا دل درد شدید می‌گرفت بنابراین غذاخوردن را کاملا ترک کرد. هرچه بیماریش بهبود می‌یافت شروع به خوردن مقدار کمی چای کرد، اما اشتهای او هرگز بازنگشت. شوهرش که نگران سلامتی او بود سعی کرد او را متقاعد به غذاخوردن کند، اما نتوانست؛ و ساراسواتی تا به امروز با آب و چای زندگی می‌کند.
 
او پنج بچه بزرگ کرد و در کنار همسرش در مزرعه کار کرد. باوجود رژیم غذایی عجیبی که دارد همیشه انرژی زیادی دارد و حتی تا به امروز که ۷۵ ساله است ۵ ساعت در روز را در زمین‌های خانوادگیشان می‌گذراند. بسیاری از مردم باور نمی‌کنند او تن‌ها با آب و چای ۶۰ سال دوام آورده باشد، اما همسایگانش نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

1403886_360.jpg

1403887_459.jpg

1403888_847.jpg

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:زندگی ایده آل