ممکن است شما عجيب‌ترين شيرينی‌ها را ميل کرده باشيد اما باز هم هيچ يک از آنها نمی‌توانند جای شکلات‌های خوشمزه را بگيرند، پس يک شکلات جيرجيرکی نوش‌جان کنيد و...

حتی اگر شما يکی از طرفداران پر و پا قرص شيرينی‌ها نيز باشيد باز هم بايد پيش از خوردن يک قطعه از شيرينی‌های ذيل قدری تامل کرده و بينديشید.
.
گفته می‌شود حشرات سرشار از پروتئين و کم کلسترول هستند اما اين ويژگی‌ها باعث نمی‌شود که ما آنها را به سبد غذايی خود وارد کنيم. با اين وجود اگر شما به دنبال خوراکی‌های متفاوت هستيد يک آب نبات عقربی يا جيرجيرکی شناور در شيرکاکائو می‌تواند شما را در اين راه کمک کند.

جيرجيرک با پوشش شکلاتی

تهيه شده از بهترين جيرجيرک‌هايی که با پاکيزه‌ترين و بهداشتی‌ترين علف‌ها تغذيه شده‌اند. ممکن است شما عجيب‌ترين شيرينی‌ها را ميل کرده باشيد اما باز هم هيچ يک از آنها نمی‌توانند جای شکلات‌های خوشمزه را بگيرند، پس يک شکلات جيرجيرکی نوش‌جان کنيد و اهميتی ندهيد که چند عدد حشره درون آنها جاسازی شده است.

آب نبات حشره‌ای
چنانچه شما علاقه‌ای به طعم شکلات نداريد نگران نباشيد، زيرا می‌توانيد با خوردن يک شيرينی ديگر مانند آب‌نبات عقربی يا کرمی تجربه‌ای متفاوت به دست آوريد. لازم است بدانيد که يکی از پرفروش‌ترين آب‌نبات‌هايی حشره‌ای آب‌نبات‌های عقربی با طعم‌های زغال‌اخته، موز، سيب يا توت فرنگی است.

گوشت راسته با طعم توت فرنگی
شايد گوشت راسته با طعم توت فرنگی فی نفسه يک شيرينی محسوب نشود اما آن دسته از افرادی که از خوردن گوشت‌های معمولی خسته شده‌اند می‌توانند گوشت‌هايی با طعم ميوه را امتحان کنند که معمولا تداعی کننده طعم شيرينی است.

نارگيل‌های جهش‌يافته

شايد مضحک به نظر برسد اما عبارت «نارگيل‌های جهش‌يافته» بهترين ترجمه برايی کلمه فيليپينی «Macapuno» است. Macapuno نام گوشت نارگيلی است که در آن جهش ژنتيکی صورت گرفته است. گوشت اين نوع نارگيل‌ها به کمک جهش ژنتيکی مذکور به بافتی نرم، ژله‌ای و کم آب تبديل می‌شود.

شيرينی مغز و قلب

شايد استفاده از شربت‌های سرخ‌رنگ برای افرادی که علاقه بسياری به ترساندن دوستانشان دارند يا مايلند بار ديگر به دوران کودکی خود بازگردند و بازی‌های ترسناک انجام دهند، چندان مناسب نباشد. زيرا آنها به چيزهايی نياز دارند که دوستانشان را از ترس و وحشت ميخکوب کند. احتمالا شيرينی‌هايی که به شکل مغز و قلب انسان طراحی شده است می‌تواند فضای ترسناک مورد نظر را برای آنها به وجود آورد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: roozna.com
 
مطالب جالب دیگر:
مردی که کله‌اش نصف شده است اما به زندگی‌اش ادامه می‌دهد!! (+عکس)
بازیگر هالیوودی که سال به سال جوان‌تر می‌شود! (+عکس)
چگونه مطلبی را به خاطر بسپاریم تا فراموش نکنیم؟!
تصاویر دختری که آرایش، چهره‌اش را دگرگون کرد!
پدری که مجبور به خودکشی شد!
عکس‌های جدید ویکتوریا و دیوید بکهام پس از خرید از دولچه و گابانا در میلان!