محققان می‌گویند این فرمول به عنوان یک تعدیل کننده و تنظیم کننده سیستم ایمنی بدن عمل می‌کند....
 
شیک مرکز تحقیقات پزشکی در هند که متخصص تولید داروهایی از محصولات گاو است، ادعا کرده به شیوه‌یی جدید برای معالجه آنفلوآنزای خوکی دست یافته است.

این شرکت تحت عنوان آیورودیک ادعا کرده فرمول های داروسازی در اختیار دارد که می‌توانند از آنفلوآنزای خوکی و بیماری‌های مسری شبیه آن پیشگیری کرده یا احتمالاً آنها را درمان کنند. یکی از این فرمول‌ها پانچگاویا نام دارد که حاوی شیر گاو، ادرار گاو، پهن گاو و همچنین روغن حیوانی و یک داروی تهیه شده از شیر گاو است و می‌تواند از بروز عفونت‌های شبه آنفلوآنزا مانند آنفلوآنزای خوکی پیشگیری به عمل آورد.

محققان می‌گویند این فرمول به عنوان یک تعدیل کننده و تنظیم کننده سیستم ایمنی بدن عمل می‌کند. یکی از محققان ارشد شرکت هندی در مصاحبه‌یی ادعا کرد؛ داروهای مختلف شرکت آیورودیک به ویژه آنهایی که از محصولات گاو تهیه می‌شوند، قرن‌ها است که تاثیر مفیدشان در ایجاد مقاومت در برابر بیماری‌های عفونی همچون آنفلوآنزا به اثبات رسیده است. بنابراین ما توصیه می‌کنیم مردم با مشورت متخصصان این داروها را نیز در کنار داروهای پیشرفته که امروزه تجویز می‌شوند، مصرف کرده و تاثیر آنها را آزمایش کنند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: etemaad.ir
 
مطالب جالب دیگر:
بارداری مجدد سلن دیون از همسر 67ساله‌اش!! (+عکس)
محل خوشگذرانی "روسای جمهور" کجاست؟!
حاشیه‌های غیراخلاقی رونالدو در مادرید آغاز شد!! (+عکس)
من خوش تیپ ترین شاهزاده دنیا هستم!! (+عکس)
برخی اسرار چگونگی لو رفتن مخفیگاه "صدام حسین"!
دوست دارید بدانید زمان جون دادن دقیقا چه حسی دارید؟ (پس این مطلب را بخوانید)