در گزارش رسانه‌های برزیل آمده است كه این دختر در جلسه دادگاهی خود و به هنگام خواندن فهرست قربانیانش لبخند بر لب داشته و...

مقامات پلیس مركزی برزیل خبر دادند: ماموران پلیس این كشور دختر 17 ساله‌ای را به اتهام قتل 30 مرد دستگیر و روانه زندان كرد.
«ژوزف كالی» ـ رییس پلیس مركزی برزیل ـ در مصاحبه‌ای با شبكه خبری فاكس نیوز، یادآور شد: این دختر نوجوان 17 ساله كه به دلایل امنیتی نامش فاش نشد، از سن 15 سالگی اقدام به قتل مردان می‌كرده است.
خود این دختر نیز در بازجویی‌هایش به ماموران گفته بود كه مردان را از هر سن و سالی كه بودند به منزلش كشانده و به بهانه دریافت پول، انتقام و یا برقراری عدالت با استفاده از چاقو به قتل می‌رسانده است.
در تحققات پزشكی قانونی برزیل نیز آمده است كه این دختر نوجوان ابتدا قربانیان خود را با استفاده از داروی بیهوشی بیهوش می‌كرده و سپس با چاقو آنان را از پا در می‌آورده است.
در گزارش رسانه‌های برزیل آمده است كه این دختر در جلسه دادگاهی خود و به هنگام خواندن فهرست قربانیانش لبخند بر لب داشته و به احتمال زیاد در سراسر دنیا تنها نوجوانی است كه به قتل‌های زنجیره‌ای اقدام كرده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
چرا صورت همه زیبا نیست؟!
بارداری مجدد سلن دیون از همسر 67ساله‌اش!! (+عکس)
زیباترین ورزشکار زن دنیا! (+عکس)
دستگیری جوان‌ترین متجاوز در هند: پسر 9ساله و دختر 6ساله!!
چرا به چیزهای مضحک می‌خندیم؟
توسط محققان دانمارکی صورت گرفت: تاثیر جالب دعا بر مغز انسان!