حدود یک ماه پیش تابلویی توسط کشیش "آمسه تری جونز" در مقابل کلیسایی در ایالت فلوریدای آمریکا قرار داده شد و بر روی آن عبارتی توهین آمیز و ضداسلامی نوشته شده بود. بر روی این تابلو نوشته شده بود...
 

حدود یک ماه پیش تابلویی توسط کشیش "آمسه تری جونز" در مقابل کلیسایی در ایالت فلوریدای آمریکا قرار داده شد و بر روی آن عبارتی توهین آمیز و ضداسلامی نوشته شده بود. بر روی این تابلو نوشته شده بود: "اسلام از شیطان آمده است".

این اقدام آقای کشیش، موجب خشم مسلمانان آمریکا شد و تحرکاتی را با هدف مقابله با آن آغاز کردند. نکته قابل توجه این بود که تعدادی از مسیحیان و یهودیان نیز در این تحرکات شرکت کره و تظاهراتی در مقابل کلیسا برگزار کردند و خواستار احترام ادیان به یکدیگر شدند اما مسئولان کلیسا حاضر به برداشتن تابلو نشدند.
 
 
مسئولان ایالت فلوریدا با هدف جلوگیری از بی‌ثبات شدن و به خطر افتادن امنیت این ایالت، فورا دستور برداشتن تابلو را به مسئولان کلیسا ابلاغ کردند. اما به نظر می‌رسد عوامل پشت پرده نصب آن تابلوی اهانت آمیز و ضداسلامی، بر ادامه اقدامات ضداسلامی خود پافشاری دارند.
در همین راستا هفته گذشته بازارهای لباس در ایالت فلوریدای آمریکا شاهد فروش تی‌شرت هایی بود که همان عبارت توهین آمیز و ضداسلامی بر روی آن چاپ شده بود.

در همین حال رادیو محلی "WDBO" در ایالت فلوریدا در خبری اعلام کرد که یکی از مدارس ابتدایی شهر از ورود دانش آموزی دختر 10 ساله که چنین تی شرتی بر تن داشت، ممانعت کردند. این حادثه در اولین روز افتتاح مدارس در سال جدید درسی رخ داد. پس از بررسی موضوع معلوم شد که پدر این دانش آموز نیز از کشیشان همان کلیسا است.

از سوی دیگر "جکی جانسون" سخنگوی اداره آموزش و پرورش ایالت فلوریدا پس از تأیید این خبر گفت: علت ممانعت از ورود این دانش آموز به مدرسه، وجود شعاری توهین آمیز و ضداسلامی بر روی لباس وی بوده است از همین رو ما والدین او را خواسته و علت را شرح دادیم. ما به پدر این دانش آموز گفتیم که یا باید لباس وی عوض شود و یا از حضور در مدرسه منع خواهد شد. پدر دانش آموز نیز ترجیح داد با هدف پافشاری بر رفتار ضداسلامی خود، فرزندش را از مدرسه رفتن محروم کند.
"جکی جانسون" طی اظهاراتی تعجب برانگیز در مورد علت این رفتار گفت: این کار موجب شادی حضرت مسیح می‌شود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shia-online.com
 
مطالب جالب دیگر:
سن دقیق و محل تولد 85 هنرمند کشور
دختر شایسته سال 2009 انتخاب شد! (+عکس)
چرا ستاره ها چشمک میزنند؟
علت تفاوت‌های زنان و مردان در خنداندن دیگران!
سنجابی که به شکل جالبی معروف شد!! (+عکس)
کنسرت گروه آریان و درحضور جومونگ! (+عکس)
رنگی که باعث پیروزی شما می‌شود!!