در نتیجه آزمایشان انجام شده معلوم شد که برخلاف تصور اولیه آقای دنگری حیوان مذکور موش آبی نبوده و یک قورباغه بوده است...

مقامات اداره نظارت بر دارو و مواد خوراکی آمریکا تایید کردند حیوانی که چند روز پیش درقوطی پپسی کولا یکی از اهالی ایالت فلوریدا پیدا شد،یک قورباغه مرده بوده است.
چند روز پیش مردی به نام فرد دنگری در حال گذراندن تعطیلات آخر هفته خود دریکی از مناطق ساحلی ایالت فلوریدا, ضمن آماده کردن غذای خود و خانواده اش قوطی نوشابه ای را باز کرده و به جسد یک حیوان مرده بر خورده بود که به نظر می‌رسید یک موش آبی مرده است.
دنگری بلافاصله ماجرا را به مقامات اداره نظارت بر دارو و مواد خوراکی منطقه اطلاع داده و مقامات مذکور نیز قوطی نوشابه را برای آزمایش به لابراتوار های خود فرستاده بودند.
در نتیجه آزمایشان انجام شده معلوم شد که برخلاف تصور اولیه آقای دنگری حیوان مذکور موش آبی نبوده و یک قورباغه بوده است.
در اثر دعوی قانونی آقای دنگری و ادعای خسارت از شرکت پپسی کولا مسئولان این شرکت به اداره نظارت بر مواد خوراکی فرا خوانده شده و از آن ها خواسته شده بود تا مسئله را در کارخانجات تولیدی خود پیگیری کنند.
همزمان با انتشار گزارش اداره نظارت جف دانک سخنگوی شرکت پپسی کولا در فلوریدا به خبرنگاران گفته است که قوطی نوشابه مذکور در یکی از کارخانجات این شرکت که در هر دقیقه حدود یکهزار و 250 قوطی نوشابه تولید می‌کند تعلق دارد و اطمینان داده که قورباغه مورد ادعا پس از باز کردن قوطی نوشابه در کنار ساحل به داخل آن رفته است.
او گفته است که در مورد مراحل مختلف تولید قوطی های نوشابه در این کارخانجات آگاهی کامل دارد و با سرعتی که در خط تولید این نوشابه ها جریان دارد و نیز به دلیل سیستم بسیار دقیق کنترل تولید در کارخانجات مذکور عملا امکان اینکه قورباغه ای در حین بسته بندی قوطی ها به درون یکی از آن ها رفته باشد وجود ندارد.
از طرف دیگر آقای دنگری در شکایت نامه خود گفته است که یقین دارد زمانی که قوطی نوشابه را باز کرده قورباغه در درون آن بوده است.
قضیه در حال حاضر از سوی مقامات محلی در دست بررسی است.
اگر دنگری بتواند ادعای خود را ثابت کند هزاران دلار به جیب می‌زند.
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
صحبت‌های بهاره رهنما درمورد همسرش و مهران مدیری!!
تلاش برای ازدواج با دختری که 20سال کوچک‌تر است!! (+عکس)
تفاوت گريه در مردان و زنان!
خیانت آقای بوردا، باعث خوش‌پوشی خانم‌های جهان شد!! (+عکس)
اولین كسی كه بستنی خورد که بود و بستنی چگونه ساخته شد؟!
پسری که روزی 3بار گریه می‌کند اما بجای اشک...!! (+عکس)