آیا داستان فیلم ماجرای عجیب بنجامین باتن می تواند حقیقت داشته باشد

ماجرای عجیب بنجامین باتن؛ حقیقت دارد؟

فیلم «ماجرای عجیب بنجامین باتن» داستان جالبی دارد: مردی که جوان می‌شود. بنجامین باتن پیر به دنیا می‌آید و به مرور زمان جوان و جوان‌تر می‌شود؛ یعنی خلاف روندی که همه‌ی انسان‌ها در زندگی طی می‌کنند. اما آیا واقعا چنین چیزی تا به حال اتفاق افتاده است؟

پاسخ این سوال منفی است. این فیلم درام عاطفی از روی یک داستان کوتاه ساخته شده و واقعیت ندارد. اما در برنامه‌ی جالب و جذاب Rachael Ray با نمونه‌هایی مواجه می‌شویم که بی‌شباهت به ماجرای عجیب بنجامین باتن نیستند! افرادی که با گذشت زمان از نظر ظاهری چندان پیر نشده‌اند و جوان‌تر از سنشان به نظر می‌آیند!
مورد اول، در مورد یک معلم دبیرستان است: «من تقریبا هر روز به جای دانش‌آموز اشتباه گرفته می‌شوم.» Jenn که یک معلم ۲۳ ساله دبیرستان است، می‌گوید: «من از این که به جای یک دختر کم‌سن‌وسال اشتباه گرفته می‌شوم، خسته‌ام.» او احتمالا با مشکلاتی در زمان تدریس روبروست، چرا که جوان‌تر از سنش به نظر می‌رسد و برخی از دانش‌آموزان گاهی اوقات تدریس او را جدی نمی‌گیرند.
 
 

مورد دوم، مربوط به Carrie است که ۴۴ سال دارد و البته او پیرتر از سن واقعی‌اش به نظر می‌رسد: «مردم مرا ۱۰ سال پیرتر از آنچه هستم تصور می‌کنند. این به خاطر موهای خاکستری‌ام است.» او از یکی از تجربیاتش می‌گوید: «با دخترم در حال خرید در فروشگاه بودیم که خانمی مرا با مادرش اشتباه گرفت. واقعا آزرده‌خاطر شدم.»
در این برنامه Kyan Douglas با آرایش و تغییر لباس‌های این دو کاری می‌کند که کاملا متفاوت از سن واقعی‌شان به نظر بیایند. نکته‌ی جالب در این برنامه، صحبت Kyan Douglas بود که می‌گوید مهم‌ترین موضوع از درون انسان می‌آید: «اگر شما اعتمادبه‌نفس پیدا کنید، مثل یک جادو به شما کمک می‌کند آن‌گونه که دوست دارید به نظر برسید.»
 

خود Rachael Ray هم از میزان تغییراتی که با آرایش و تغییر لباس در این افراد ایجاد شده بود، تعجب کرد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: baztabonline.net