استقبال از شغل عجیبی که یک زن آن را آگهی داده است!
شغل مربی گربه ها که یک زن آن را آگهی کرده بود, با استقبال گسترده ای مواجه شده است

استقبال از شغلی عجیب در جزیره یونانی

پس از این که یک زن دانمارکی شغلی با مزایای وسوسه کننده را پیشنهاد داده بود، هزاران درخواست از سراسر دنیا به سوی او سرازیر شد.

دست کم سه هزار تن خود را برای شغلی که به آن «مربی گربه ها» گفته می شود آماده کردند. این استقبال فقط از سوی دوست داران گربه ها نبود بلکه دامپزشکان، پزشکان و پناهندگان هم به این شغل روی آوردند.

«جوان پاول» از طریق فیسبوک اعلام کرده بود قصد دارد تا فردی را برای نگهداری از 70 گربه در منطقه ای حفاظت شده در جزیره ی سحرانگیز «سیروس» یونان استخدام کند.

حقوق ماهانه 600 يورو، اقامت در خانه ای مجلل در ساحل دریا با چشم اندازی خیره کننده، به اضافه ی اتومبیل و معافیت از پرداخت قبض آب و برق خانه از جمله مزایای این شغل بود.

فرد پذیرفته شد دو هفته داوطلبانه در اکتبر آینده در این محل کار می کند و کارش را رسمی از ماه نوامبر آغاز خواهد کرد. از جمله شروط پذیرش این است که فرد مورد نظر صادق، درستکار و عاشق گربه ها باشد و روزانه چهار ساعت را به طور کامل به گربه ها اختصاص دهد.

این زوج هفت سال پیش به جزیره آمدند و متوجه شدند در این جزیره نسبت به گربه ها اهمال صورت می گیرد، به همین خاطر تصمیم گرفتند تا یک منطقه محافظت شده برای گربه ها راه اندازی کنند و به آنها غذا و کمک های درمانی ارائه بدهند. آنها به زودی قرار است به نیویورک مهاجرت کنند و در جستجوی فرد قابل اعتمادی هستند که بتوانند گربه های جزیره را به او بسپارند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: sinapress.ir