این مرد 63 ساله كه از 12 سال پیش در مزرعه خانوادگی و یك در سامرست كار می‌كند در طول یك‌سال پیش از...
 
نیگل پولی كه شغلش مزه كردن پنیر است، دماغش را پنج میلیون پوند بیمه كرد.
این مرد 63 ساله كه از 12 سال پیش در مزرعه خانوادگی و یك در سامرست كار می‌كند در طول یك‌سال پیش از 12 هزار تن پنیر چدار را با دماغ كاركشته خود انتخاب می‌كند.
پولی كه در شیتون‌ماست سامرست زندگی می‌كند دماغ خود را بیمه شركت لوید لندن كرده كه سابقه بیمه كردن اعضای بدن افراد مشهور را دارد. پولی گفت كه دماغش با انتخاب بهترین پنیرها حدود یك میلیون پوند در هفته برای شركت درآمد دارد. او ادامه داد: خیلی خوب است كه این‌قدر ارزش داشته باشی. بیمه بخشی از ارزیابی ریسك است و به این ترتیب من هم مثل یكی از ماشین‌آلات جزو مایملك شركت شمرده می‌شوم. اگر من آنجا نبودم، شركت در كوتا‌ه‌مدت برای تضمین كیفیت پنیر به مشكل بر‌خورد می‌كرد. چون من تنها كارمند شركت هستم كه چنین كاری را انجام می‌دهد؛ بنابراین آنها مجبورند از عدم فقدان من مطمئن شوند. من پیش از این به ارزش دماغم فكر نكرده بودم و آن را امری بدیهی می‌دانستم. من كارم را دوست دارم و این تنها بخشی از شغل من است. علاوه بر آن مسئول سلامت و كیفیت پنیرها هم هستم و فقط تمام روز را مشغول خوردن پنیر نیستم. عاشق شغلم هستم و آن را ادامه خواهم داد.

ریچارد كلوتیر، رئیس آقای پولی كه مدیر اجرایی مزرعه ویك است تصدیق كرد كه این مورد كمی غیرعادی است. او گفت: نیگل به‌عنوان یك صنعتگر كارآزموده با ابزار كار طبیعی، نقشی اساسی در تضمین كیفیت هر بسته‌ای دارد كه از این مزرعه خارج می‌شود. من ابعاد این ماجرا را تا حدی غیرطبیعی می‌دانم چون این میزان حق بیمه به‌طور معمول برای افراد مشهور درنظر گرفته می‌شود اما باز هم تاكید می‌كنم كه ما از شكستن هنجارها برای تولید بهترین پنیر چدار در مزرعه خود هیچ ابایی نداریم.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویر هنرمندان در مراسم در گذشت پدر حسام نواب صفوی!
صحبت‌های مهناز افشار درمورد نوع آرایش‌اش!
بحرانی جالب در کوبا: بحران كاغذ توالت!!
بعد از مرگ چه اتفاقی برای زندگی آنلاین ما خواهد افتاد؟
بهترین راه برای كشتن یك پشه چیست؟ (کاملا علمی)