جزئیاتی از ماساژ با چاقو های مخصوص! عکس
ماساژ با چاقو های مخصوص یکی از انواع ماساژ می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است

آیا حاضرید چنین ماساژی را امتحان کنید

از دیرباز ماساژ از بهترین راه‌ها برای رسیدن به آرامش بوده است، اما در چند سال اخیر شاهدیم که انواع گوناگونی از ماساژ‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یکی از عجیب‌ترین ماساژ‌هایی که در یکی دو سال گذشته به محبوبیت زیادی دست یافته و همواره خبرساز می‌شود، ماساژ با چاقو است.

این ماساژ در کشور تایوان پرطرفدار است و در آن به وسیله‌ی چاقو‌هایی بسیار تیز و ساطور، بدن را ماساژ می‌دهند. مردم ساکن در آسیای شرقی بسیاری از بیماری‌ها را به روش‌های سنتی درمان می‌کنند و گفته می‌شود که ماساژ با چاقو نیز یکی از همین روش‌های سنتی آنان است.

جالب این که متخصصان این ماساژ، چهره و چشمان افرادی را که از برخورد چاقو با بدنشان می‌ترسند را با پارچه می‌پوشانند و از روی پارچه آن‌ها را ماساژ می‌دهند. برای لذت بیشتر مشتری‌ها، ماسوس‌ها باید ساطورهایشان را به صورت ریتمیک و منظم روی پوست بدن آن‌ها بکوبند.

هسیائو یکی از متخصصان در زمینه‌ی ماساژ با چاقو چنین گفته است: «این روش درمانی ۲۵۰۰ سال قبل برای اولین بار در چین انجام شد، ولی من با تغییراتی خاص آن را به کشورم آوردم و انجامش می‌دهم. یینگ و یانگ نام بخش‌های اصلی این ماساژ هستند که در آن از ۲ چاقو استفاده می‌کنیم. این سبک ماساژ باعث تغییر انرژی درونی فرد می‌شود و او را به آرامش می‌رساند. توجه داشته باشید که این چاقوها، چاقو‌های آشپزخانه نیستند و ما از آن‌ها با احتیاط کامل استفاده می‌کنیم».

ماساژ چاقو هیچ زخمی روی بدن به وجود نمی‌آورد و حتی جای چاقو‌ها هم روی پوست نمی‌ماند.


ماساژ صورت
ماساژ صورت



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: lastsecond.ir