صبح امروز در استرالیا خبر تکان دهنده ای منتشر شد مبنی بر اینکه پلیس این کشور مردی را دستگیر کرده است که...
 
یک مرد استرالیایی بیش از سی سال از دختر خودش سوء استفاده جنسی می‌کرد.
صبح امروز در استرالیا خبر تکان دهنده ای منتشر شد مبنی بر اینکه پلیس این کشور مردی را دستگیر کرده است که به مدت سی سال به دخترش تجاوز می‌کرده است و نتیجه این روابط غیراخلاقی چهار فرزند است. این مرد استرالیایی عمل خود را زمانی اغاز کرد که دخترش فقط یازده سال داشت و از ان زمان وی را تهدید کرده بود که در صورت افشای این راز، مادر او را مورد ازار و اذیت قرار خواهد داد. پس از انکه در ماه فوریه دختر این مرد به مراجع قضایی مراجعه کرد، او دستگیر شد. هشتاد اتهام برضد این مرد استرالیایی مطرح شده است. وی اتهام داشتن روابط غیراخلاقی با دخترش را رد کرده است اما ازمایشهای دی ان ای این مساله را تایید کرد.
افشای این خبر سبب شوکه شدن مردم استرالیا شده است. این مرد استرالیایی در ماه نوامبر در دادگاه حاضر خواهد شد. همه فرزندان ناشی از این روابط دارای مشکلات جسمی هستند و یکی از انها مدتی پیش جان سپرده است.
این خبر پس از ان منتشر می‌شود که در ماه مارس یک مرد اتریشی به نام جوزف فریتزل نیز به اتهام زندانی کردن دخترش به مدت بیست و چهار سال و سوء استفاده جنسی از او که نتیجه ان هفت فرزند بود محاکمه ومجرم شناخته شد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: fardanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
پس از 3سال، زنی رابطه‌اش با رونالدینیو را افشا کرد!!
پردرآمدترین مانکن دنیا ازدواج کرد (+عکس)
قاتل خانواده جنيفر هادسون در چنگ قانون (+عکس)
صحبت‌های براد پیت درمورد آنجلینا و جنیفر!
اولین زنی که با سیگار عکس گرفت! (+عکس)