بهم خوردن مراسم خاکسپاری بخاطر صداهایی از داخل تابوت! عکس
شنیده شدن صداهایی از داخل تابوت زنی که فوت شده بود, باعث بهم خوردن مراسم خاکسپاری وی شد

مراسم خاکسپاری زنی با صدای داخل تابوت بهم خورد

در میان مراسم خاکسپاری زنی ۶۵ ساله در شهر بوینس آیرس آرژانتین ناگهان چند تن از اعضای خانواده زن درگذشته ادعا کردند صدا‌هایی از داخل تابوت شنیدند و باعث برهم زدن مراسم شدند. اصرار خانواده زن مرحوم به زنده بودن او سبب شد جسم بی جان را دوباره برای معاینه و تایید مجدد مرگ به بیمارستان برگردانند.

خانواده زن درگذشته مدعی بودند صدا‌هایی مانند گریه و کشیدن ناخن دست به سطح تابوت را شنیدند. پس از برگرداندن جسم زن ۶۵ ساله به بیمارستان، همسر متوفی و چند تن از پزشکان جهت بررسی علائم حیاتی به سمت خودرو حامل جسم بی جان رفتند. پزشکان بعد از معاینه مجدد جسم زن مرگ او را تایید و رویت هرگونه علائم حیاتی را رد کردند.


بررسی داخل تابوت و علائم حیاتی زن 65 ساله

بررسی داخل تابوت و علائم حیاتی زن 65 ساله

پزشک صادر کننده جواز مرگ خانم ۶۵ ساله با بررسی تمامی علائم مشکوک به حیات اعلام کرد: حداقل ۲۴ ساعت از مرگ قطعی این خانم گذشته است.

با وجود تایید مجدد مرگ زن ۶۵ ساله توسط پزشکان چند تن از اعضای خانواده و مجریان مراسم خاکسپاری هم‌چنان مدعی بودند صدا‌هایی از داخل تابوت شنیدند. سرانجام پس از مناقشات بسیار خانواده مرحوم به دفن جسم بی جان زن رضایت دادند. بعد از مراسم یکی از پزشکان در مورد صدا‌های عجیب گفت: احتمالاً این صدا‌ها در هنگام جابجایی تابوت و بر اثر انبساط و انقباض عضلات زن ۶۵ ساله رخ داده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir