بابت انجام دادن این تفریحات پول بگیرید!
شاید عجیب به نظر برسد اما شغل هایی وجود دارند که نوعی تفریح بوده و بابت انجام آنها می توانید پول بگیرید

تفریحاتی که می توانید بابت آن ها پول بگیرید

میگن کاری که دوس داری انجام بدی پیدا کن و ازش پول دربیار. درسته که این جمله خیلی واقعی به نظر نمیاد اما کارهایی هستن که همیشه رایگان توی زندگی مون انجام میدیم و بعضیا برای انجام دادنش پول میگیرن. در ادامه با این شغل های بامزه آشنا شویم.

سر خوردن روی سرسره های آبی

یک هتل زنجیره ای و یا یک کمپانی مسافرتی بزرگ ممکن است برای این که از امن بودن سرسره های آبی استحر مطمئن شود افرادی را برای تست کردن آن ها استخدام کند.

تماشای برنامه های نت فلیکس در طول روز

شاید کسانی که تمام وقتشان را روی مبل می نشینند و به تماشای نت فلیکس و یا برنامه های دیگر می پردازند بشناسید. این افراد Netflix tagger نام دارند که برای تماشای برنامه های نت فلیکس پول می گیرند. وظیفه آن ها این است ابرداده های مربوطه ای که در جستجوی نت فلیکس و خدمات موضوعی را جمع آوری کنند، درباره سطح سنی برنامه تصمیم بگیرند و مراقب صحنه های خشونت آمیز و غیر مجاز در برنامه ها باشند.

آدامس جویدن و تست کردن آدامس های جدید

افرادی هستند که با تست کردن آدامس های جدید به پیشرفت محصولات کارخانه های شیرینی و شکلات کمک می کنند. طبق آمار به دست آمده این افراد سالیانه ۱۰۷٫۵۰۰ دلار دریافت می کنند.

تست کردن شکلات

اگر علاقه زیادی به شکلات دارید باید بگویم که می توانید برای خوردن شکلات پولی هم به دست بیاورید. از آن جا که خوردن بیش از حد شکلات خوب نیست این افراد یا مقدار خیلی کمی می خورند و یا بعد از مزه کردن آن را از دهان بیرون می ریزند.

عکس گرفتن و فروختن آن به سایت های عکس stock

خیلی ها عاشق عکاسی و وقت گذراندن با دوربین عکاسی هستند اما بعضی ها راهی برای پول درآوردن از طریق همین سرگرمی پیدا کرده اند. سایت های Microstock مثل iStockPhoto و  Shutterstock از عکاس های آماتور عکس می خرند. در واقع عکاس بدون این که پولی دریافت کند عکس را در سایت آپلود می کند اما درصدی از فروش عکس به عکاس می رسد.

شرکت در جشن عروسی

خیلی ها دوست دارند یک جشن عروسی بزرگ داشته باشند اما تعداد دوستان و میهمانان شان محدود است. برای این افراد یک راه حل وجود دارد و راه حل شان کمپانی هایی است که افرادی را به عنوان میهمان به مجلس عروسی می فرستند. حتی می توانند به عنوان ساقدوش در میهمانی شرکت کنند. البته تخصص این کمپانی ها فقط به جشن های عروسی مربوط نمی شود بلکه در مراسم عزاداری نیز خدماتی ارائه می دهند.

خوابیدن

فکر نمیکنم شغلی ساده تر از این وجود داشته باشد. به دلایل زیادی این افراد برای خوابیدن استخدام می شوند: مطالعات علمی، تست کردن تخت، یا حتی نمایش هنرهای خاص. این افراد لازم است که زمانی طولانی بخوابند و حتی بعضی از آن ها برای خوابیدن دارو مصرف می کنند.

گوش دادن به موسیقی

خیلی ها دوست دارند هنگام انجام دادن کارهای خانه آهنگ گوش بدهند. سایت هایی وجود دارند که مبلغی را به کسانی که به آهنگ های سایت گوش می دهند پرداخت می کنند. مثل: Slicethepie، MusicXray، FusionCash، HitPredictor. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آهنگ گوش دهید و درباره آهنگ نظر بدهید.

برنامه ورزشی روزانه

مردم معمولا به خاطر مشغله زیاد وقت کافی برای ورزش کردن ندارند. اما گروه هایی وجود دارند که به شما پول می دهند تا وزن کم کنید مثل HealthyWage و Dietbet. این گروه ها تحقیقاتی در رابطه با کاهش وزن انجام می دهند و به دنبال کشف روش های موفقیت آمیز کاهش وزن هستند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bedunim.ir