خانم متخصص تغذیه قبل از دار زدن خود, وصیت نامه اش را در اینستاگرام نوشت! عکس
زنی که یک متخصص تغذیه در آمریکا بود اقدام به خودکشی کرد و قبل از این کار, وصیت نامه خود را در اینستاگرام منتشر کرد

نامه خودکشی یک متخصص تغذیه

یک متخصص تغذیه در آمریکا، پیش از آنکه در حق خود مرتکب جنایت شود، با واژگانی اندوهناک جهان را وداع گفت. پلیس جسد بی جان او را در آپارتمانش در منهتن نیویورک پیدا کرد.

تارا کیندل، نامه خداحافظی را در اینستاگرام منتشر کرد، این نامه بسیاری از کاربران فضای مجازی را متأثر کرد. کیندل پس از انتشار نامه در اتاق خوابش خود را دار زد.

او نوشت: این نامه را چند بار در ذهنم نوشته ام، و حالا فکر می کنم وقتش است، دریافته ام که امید چیزی نیست، جز تأخير در ناامیدی، می دانم که زندگی خوبی دارم، و از همه غذاهای خوشمزه می خورم، مسافرت می کنم و از جایی به جای دیگر می روم و به مقصدهای دریایی سفر می کنم.

او نوشته که زندگی پر سرو صدایش رنج روانی او را التیام نمی بخشد، و در ادامه گفته: با وجود این من بدبختم، همیشه احساس می کنم که در اتاق مملو از دوستان و آشنایان تنها هستم، در خوشحال ترین و غمگین ترین لحظات زندگی ام احساس پوچی می کنم، انکار نمی کنم که دلم برای خیلی چیزهایِ فوق العاده تنگ می شود: جدول روزنامه های صبح، تاکو (غذای مکزیکی) و غذای ایتالیایی، گیلاس در ماه ژوئیه، آغوش ناگهانی، لبخند زدن به غریبه ها، ترانه هایی که با تمام وجود احساسش می شوند انگار که با روح حرف می زنند...

او در ادامه از خانواده اش خواسته تا او را به نیکی یاد کنند: من را به یاد آورید به مانند کسی که وقت خوبی را با شما سپری کرد، و پایان داستان را ملامت نکنید، این تقصیر هیچ یک از شما نیست، او در ادامه نوشته: بابا من دارم میام، متأسفم مادر!.


متخصص تغذیه قبل از خودکشی در سفر هایش به نقاط مختلف جهان
متخصص تغذیه قبل از خودکشی در سفر هایش به نقاط مختلف جهان



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir