کاهش وزن با دیدن فیلم های ترسناک
براساس تحقیقات صورت گرفته دیدن فیلم های ترسناک باعث لاغری و کاهش وزن می شود

ترسناک‌ترین روش برای لاغر شدن

لاغرشدن و داشتن اندامی مناسب از جمله مواردی است که بسیاری از افراد به دنیال آن هستند. این آرزو نه فقط به خاطر اندامی زیبا بلکه به خاطر سلامتی نیز هست.

راه‌های بسیاری زیادی تا به حال برای لاغر شدن نام برده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به خوردن فلفل و یا ورزش‌های طاقت فرسا اشاره کرد.

به تازگی در تحقیقاتی که در دانشگاه "وست مینستر" انجام شده است مشخص شد که دیدن فیلم‌های ترسناک نیز می‌تواند به شما در داشتن اندامی مناسب کمک کند. در این تحقیقات، نتایج از این قرار بود که تماشای فیلم‌های ترسناک به مدت ۹۰ دقیقه می‌تواند تا ۱۱۳ کالری بسوزاند که این به اندازه نیم ساعت پیاده روی و یا خوردن یک تخته شکلات است.

محققان تحقیقاتشان را در این نقطه متوقف نکردند و آن‌ها تعدادی از فیلم‌های که میزان بیشتری کالری می‌سوزانند را نیز مشخص کرده اند. در این میان فیلم درخشش در صدر جدول قرار دارد.

فیلم درخشش که در سال ۱۹۸۰ ساخته شد و به عنوان یکی از ترسناکترین فیلم‌های تاریخ سینمای دنیا شناخته می‌شود می‌تواند باعث سوختن ۱۸۴ کالری شود. در این میان فیلم آرواره‌ها با ۱۵۸ کالری مقاوم دوم را بدست آورد.

در این تحقیقات همچنین مشخص شد فیلم‌هایی که باعث می‌شود تا بیننده لحظه‌ای از روی صندلی اش تکان بخورد بهترین عملکرد را در سوزاندن کالری و لاغری دارند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir