درخواست یک زن برای ساخت کیف از پوست پای قطع شده اش!!
زن ۵۵ ساله‌ای از منچستر که مبتلا به بیماری شریانی محیطی بود اخیرا پای چپش را براثر جراحی قطع کرده و با پوست اندام قطع شده اش کیف درست کرده است

 درخواست عجیب یک زن برای ساخت کیف ازپوست بدنش

"سو پورت" بازار آنلاین که مارک‌ها و تولید کنندگان را به هم متصل می‌کند، درخواستی عجیب و غریب از زنی که می‌خواست با پوست عضو قطع شده کیف دستی درست کند دریافت کرد.

کارشناسان شرکت به جای نادیده گرفتن درخواست او تصمیم گرفتند با انجام تحقیقات لازم به او کمک کنند.  ظاهرا این زن ۵۵ ساله که به سادگی به عنوان جوآن نامگذاری شده است، نمی‌تواند با این فکر که پس از جراحی پایش به زباله‌های پزشکی تبدیل شود کنار بیاید، به این ترتیب او این طرح غیر معمول را برای نگه داشتن بخشی از پا انجام داد.

جوآن در پیام خود به سوپورت نوشت:"می دانم که کمی عجیب و غریب است و برخی ممکن است فکر کنند من دیوانه هستم، اما این پای من است و من نمی‌توانم فکر کنم که آن را دور بیاندازم " "این بخشی از من است و من می‌خواهم آن را حفظ کنم. "
"می دانم ناخوشایند است، اما مردم آکورد ناف نوزاد خود را نگه می‌دارند و خاکستر آن را نمایش می‌دهند، بنابراین اگر در مورد آن فکر نکنید، واقعا عجیب نیست".

جوآن می‌گوید حدود 3000پوند (۳۹۰۰ دلار) برای این پروژه اختصاص داده است، اما اضافه می‌کند که اگر کافی نیست، او می‌تواند در مورد بودجه انعطاف پذیر باشد. مهم این است که کسی را پیدا کنید که مایل باشد رویای شما را تحقق بخشد.

در حال حاضر، جوآن در حال مذاکره با بیمارستان است تا ببیند آیا پس از عمل جراحی می‌تواند پای خود را نگه دارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: rokna.ir