عرضه خرمای لاکچری با چاشنی طلا! 8 عدد 680 هزار تومان!!
خرما با پوشش طلا قطعاً محصولی فرالاکچری است و فروشنده آن در شعار خود اعلام کرده است که محصولات این شرکت درخور زندگی شاهانه است

8 عدد خرما 680 هزار تومان!!

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد خرمایی لاکچری با پوشش طلا به قیمتی نجومی در حال فروش است. شاید غیرقابل باور باشد که تعداد هشت عدد خرما در کشورمان به قیمت ۶۸۰ هزار تومان به فروش برسد ولی این اتفاق رخ داده است. براساس توضیحات مندرج در آگهی فروش، این خرما با روکشی از طلای ۲۳ عیار فرانسوی و پرشده با خلال پسته در بسته‌بندی لوکس به فروش می‌رسد.

خرما با پوشش طلا قطعاً محصولی فرالاکچری است و فروشنده آن در شعار خود اعلام کرده است که محصولات این شرکت درخور زندگی شاهانه است.

فروش چنین محصولی در ماه مبارک رمضان در حالی که در روزهای اخیر افزایش قیمت‌ها نیز خبرساز شده بود، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ پیش‌تر سرو بستنی طلا در برج میلاد خبرساز شده بود که مراجع تقلید اعلام کردند خوردن هرگونه بستنی حاوی عنصر طلا، «حرام» است. پس از انتشار این حکم شهرداری تهران نیز اعلام کرد جلوی عرضه این نوع بستنی‌ها را خواهد گرفت. بستنی با روکش طلا تنها محصول طلایی پرحاشیه نبود و پیش از آن نیز پیتزا طلا و مواردی از این دست خبرساز شده بود.

8 عدد خرما 680 هزار تومان
8 عدد خرما 680 هزار تومان

گردآوری  : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : yjc.ir