گران ترین چای کیسه ای جهان با طلا و الماس! عکس
شاید باور نکنید که چای کیسه ای با قطعاتی از الماس و طلا ساخته شده و 14 هزار دلار قیمت دارد

گرانقیمت ترین چای کیسه ای در جهان

یکی از تفریحات بسیاری از افراد به ویژه برای از بین بردن خستگی ها نوشیدن یک فنجان چای است. البته همیشه فرصت دم کردن چای وجود ندارد و در نتیجه افراد از چای کیسه ای استفاده می کنند.

یکی از گرانقیمت ترین چای های کیسه ای در جهان، چای کیسه ای است که شرکت پی جی به مناسبت جشن سالگرد هفتاد و پنج سالگی خود تولید کرده بود. شاید برایتان سوال باشد که چطور ممکن است یک چای ساده که تنها در آب فرو می رود تا رنگ دهد، تا این حد گرانقیمت باشد.


چای کیسه ای 14 هزار دلاری

چای کیسه ای 14 هزار دلاری

جالب است بدانید این شرکت چای خود را با قیمت 14 هزار دلار به فروش رساند. آن هم به خاطر این که چای مذکور حاوی قطعات الماس بود. بله درست خواندید، این چای در سال 2005 با حدود 280 قطعه تولید شد و البته توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد.

اگرچه این حرکت ظاهری اشرافی و لوکس به این چای داده بود اما جالب است بدانید عواید فروش این چای به نفع بیمارستان کودکان منچستر انگلستان جمع آوری شد. چای کیسه ای مذکور به لحاظ طراحی نیز بسیار زیبا بود و هر دو طرف آن با یکصد الماس ظریف تزئین شده بود.

البته تزئین این چای کیسه ای تنها به الماس ها محدود نمی شد و حاوی یک رشته طلای سفید با 80 الماس داخل آن نیز می شد. اما اگر فکر می کنید این چای کیسه ای صرفا تزئینی بود سخت در اشتباهید. این چای قاب مصرف و البته بسیار خوش طعم بود



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: entekhab.ir