رفتار های عجیب با دختران و پسران مجرد در بعضی از کشورها
در بعضی از کشورها رفتار های جالب و عجیبی با دختران و پسران مجرد صورت می گیرد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم

عجیب‌ترین آداب و رسوم مجرد‌ها در برخی کشور‌های جهان

تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که می‌گویند: «مجرّدی تاجی بر سر مجردهاست که فقط افراد متأهل می‌توانند آن را ببینند؟»، «مجرد بودن بسیار خوب و زیباست»؛ این جملات مجرد‌ها را ترغیب می‌کند تا همچنان مجرد بمانند، اما مجرد بودن می‌تواند آثار ناخوشایندی را روی سلامت روح و روان به جای بگذارد.

در فرهنگ‌های مختلف دنیا ساکنان برخی کشور‌ها با پدیده تجرد در شکل‌های مختلفی روبه رو می‌شوند.

پاشیدن ادویه

در دانمارک شاید یک مجازات باشد و یا یک سرگرمی، وقتی جشن تولد ۲۵ سالگی شما از راه می‌رسد، شما را به یک صندلی یا چراغ برق می‌بندند و یک مشت دارچین روی شما می‌پاشند، اگر مجردیتان تا سی سالگی و بعد از آن همچنان ادامه پیدا کند، ادویه‌هایی که در جشن تولد روی سرتان می‌ریزند تغییر می‌کند و در نهایت به پاشیدن فلفل می‌رسد، برای اینکه ادویه‌ها خوب روی شما بچسبند قبل از آن یک سطل آب روی سرتان خالی می‌کنند.

جوراب و جعبه سیگار

در آلمان، مجرد بودن در ۲۵ سالگی برای هر دو جنسیت زن و مرد پیامد‌هایی دارد. اگر مرد باشید دوستان و خانواده تان در این شرایط تعداد زیادی جوراب بدبو داخل اتاقتان می‌اندازند و اگر دختر باشید جعبه‌های سیگار را از سقف اتاقتان آویزان می‌کنند. اسم این کار‌ها «جوراب قدیمی» و «جعبه قدیمی» نام دارد.

برق انداختن قفل در در برخی کشور‌ها

اگر یک دختر مجرد سی ساله هستید، تجربه‌های سرگرم کننده و شاید هم دشواری در انتظار شما باشد. اگر دستگیره‌ای را فشار دهید، از شما خواهند خواست تا با مسواک آن را برق بیندازید، اما اگر شما یک مرد مجرد سی ساله هستید باید علی رغم میل باطنی خانه دوستانتان را آشکارا جارو بکشید.

کلاه‌های عجیب و غریب

به نظر می‌رسد عدد ۲۵ عدد سحرآمیزی برای آداب و رسوم‌های فرانسوی باشد، در ۲۵ نوامبر بیست و پنجمین سال زندگی شما، باید یک نمایش اجرا کنید تا همه احوالات شما را ببینند، دختران باید کلاه سبز روی سرشان بگذارند، کلاه‌هایی که با برگ درختان و پر‌های سبز خوشرنگ تزئین شده است، این طور که می‌گویند آن‌ها می‌توانند با این کلاه‌های عجیب و غریب و زلم زیمبودار شریک زندگی خود را به آسانی پیدا کنند!

ریختن یک سطل آب سرد

لهستانی‌ها در سوم آوریل هر سال که به Dyngus day معروف است، روز مجرد‌ها را جشن می‌گیرند، مجرد‌ها در این روز می‌توانند فعالیت‌های جالبی انجام دهند که ریختن سطل آب سرد روی سر همدیگر یکی از آنهاست و هر چقدر بیشتر روی سرتان آب بریزند شانس شما برای ازدواج بیشتر می‌شود.

نودل سیاه

اگر هنوز مجرد هستید و در روز عشق هیچ هدیه‌ای دریافت نکرده اید می‌توانید برای ابراز ناراحتی به کره جنوبی بروید و همراه با جوانان مجرد این کشور در مراسم «روز سیاه» شرکت کنید. در این روز افراد مجرد کره‌ای جمع می‌شوند و از فرق سر تا نوک پا لباس‌های سیاه به تن می‌کنند و نودل چینی می‌خورند که در زبان کره‌ای به آن «جاجانگ میون» می‌گویند، جاجانگ میون نودل‌هایی تیره با رب لوبیای سیاه و تکه‌هایی از سبزیجات یا غذا‌های دریایی است، در این مراسم سیاه مسابقه مفرحی هم برگزار می‌شود.

جارو برقی روز پنجشنبه

ایتالیایی‌ها بر این باورند که یک دلیل عجیب در ورای مجرّد ماندن شما وجود دارد و آن دلیل این است که مادر شما در یکی از روز‌های پنج شنبه با جارو از جلوی شما عبور کرده است، و اگر مجرد مانده اید دلیلش همین جارو است و هیچ ربطی هم به کمبود احساسات رومانتیک و ... در شما ندارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir