اقدام باورنکردنی دختر جوان با لاشه اسبش!! عکس
دختر جوان گوشت اسبش را خورد تا اسبش جزیی از وجودش شود

دختری که گوشت اسبش را خورد

یک دختر ۱۸ ساله نروژی پس از آنکه اقدام به خوردن گوشت اسب محبوبش کرد به مرگ تهدید شد.

"پیا اُلدِن " که یک کارآموز آشپزی و همچنین سوارکار اهل منطقه تروندلاگ در مرکز نروژ است در این عمل عجیب اقدام به پختن گوشت اسبش که در سال ۲۰۱۸ بر اثر بیماری آن را از دست داده بود کرد و سپس آن را خورد.

این دختر در اقدامی عجیب‌تر عکس‌هایی از غذایی که آماده کرده بود تهیه و در صفحه فیسبوکش قرار داد. او همچنین در این پست فیسبوکی شرح داد که چطور او و خانواده‌اش بقیه گوشت‌های اسب مرده را در یخچال نگهداری می‌کنند.

او در کپشن این تصاویر نوشت:

" اگر من گوشت اسبم را بخورم، این تبدیل به جزئی از من خواهد شد."

در حالی که این دختر جوان نروژی تصور می‌کرد با این اقدام (خوردن گوشت اسب محبوبش) و انتشار این تصاویر یاد و خاطره اسبش را گرامی داشته با واکنش منفی کاربران روبه‌رو شد. پیام‌های تهدیدآمیزی که این دختر را تهدید به مرگ می‌کرد موجب شد تا او پستی را که در صفحه فیسبوکش منتشر کرده بود پاک کند.

الدن در گفتگو با Dagbladet، یکی از معروف‌ترین روزنامه‌های نروژ در این باره گفت: " بسیاری معتقدند من به علت خوردن گوشت اسبم سزاوار مرگ هستم. یکی از کاربران نیز در کامنتی نوشته بود من به علت این اقدام حق داشتن هیچ حیوانی را ندارم. من از همه آنهایی که با من مخالفت کردند و آنهایی که مرا به مرگ تهدید کردند سوالی دارم. آیا خوردن گوشت اسبم از اینکه آن را زیر خاک دفن کنم تا توسط کرم‌ها خورده شود بهتر نبود."

این دختر که ظاهرا واهمه‌ای از تهدیدهای کاربران نداشت در این گفتگو با تاکید بر اینکه بزرگ شدن در مزرعه موجب شد تا او ارتباطی واقعی با حیوانات داشته باشد اضافه کرد که گوشت اسب بهترین گوشتی بوده که او و خانواده‌اش تا به حال مصرف کرده‌اند.


بازیگران در پیاده روی اربعین

hours.jpg



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: roozplus.com