ماجرای ازدواج پسر ۳۵ مصری و پیرزن ۸۰ ساله انگلیسی! عکس
رسانه‌های انگلیسی زبان، از جزئیات یک داستان عاشقانه نادری بین یک مرد جوان مصری و پیرزنی انگلیسی می‌گویند. علی رغم اینکه فاصله سنی آن‌ها ۴۵ سال است، روابط خود را با ازدواج خاتمه دادند

ازدواج عجیب با پیرزن 80 ساله

روزنامه دیلی میل انگلیسی نوشت: آیریس جونز ۸۰ ساله و محمد احمد ابراهیم ۳۵ ساله با یکدیگر در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شدند و دو ماه بعد محمد عشق خود را به آیریس اعلام کرد و همین امر باعث آشنایی بیشتر این دو و همچنین دیدارشان در قاهره شد.

همچنین آیریس در ملاقاتی که با مادر محمد داشت از تصمیم ازدواجشان گفتند، که مادر محمد نیز مخالفتی نشان نداد و این ازدواج را پربرکت دانست.

آیریس موظف شد تا برای ازدواج با محمد، سند طلاق خود را که ۴۰ سال پیش اتفاق افتاده است را به سفارت انگلیس در مصر ارائه دهد. همچنین این زن ۸۰ ساله تعهدنامه‌ای را مبنی بر آزاد بودن (مجرد بودن) خودش را به سفارتخانه ارائه کرد.

خانواده آیریس از جهت اینکه محمد دنبال پول یا گذرنامه انگلیسی باشد، نگران این رابطه بودند، اما بعد از مدتی متوجه شدند که این رابطه یک عشق واقعی است.


مرد 35 ساله در کنار همسر 80 ساله اش

مرد 35 ساله در کنار همسر 80 ساله اش

آیریس در گفت‌و‌گو با یکی از سایت‌های خبری با اشاره به عشقی که بین خودش و محمد است، تاکید کرد: محمد اگر بخواهد به خاطر پول و ثروتم با من ازدواج کند، متاسفانه ناامید می‌شود، چراکه من یک مستمربگیر ساده هستم و سال‌های زیادی از عمرم را برای شادی و خوشحالی مردم صرف کردم و حالا فقط می‌خواهم با مردی که دوستش دارم تا قبل از مرگم زندگی کنم.

همچنین محمد بیان کرد: رابطه و عشق ما واقعی است و این درست نیست که به همه چیز از زاویه مادی نگاه کنیم. درواقع اگر یک زندگی بخواهد به این صورت پیش برود، هیچ احساسی دیگر وجود ندارد.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir