ترسی دابر زنی است كه در آگوست 2008 با یک نوزادی 5 ماهه روی كاناپه خانه اش در مرسی ساید تصاویر نامشروع تهیه کرده و به كلین بلنچارد مهندس ای تی اجازه داد تا از این عمل...
 
جلسه رسیدگی به اتهامات زنی كه با تجاوز جنسی به كودكی 5 ماهه از دوست پسر خود خواسته بود تا از آنها عكس برداری كند در دادگاهی در بریستول كراون بریتانیا برگزار شد.
ترسی دابر زنی است كه در آگوست 2008 با یک نوزادی 5 ماهه روی كاناپه خانه اش در مرسی ساید  تصاویر نامشروع تهیه کرده و به كلین بلنچارد مهندس  ای تی  اجازه داد تا از این عمل قبیحش عكسبرداری كند.
دابر 43 ساله با متهم به یك فقره تجاوز جنسی به نوزادی 5 ماهه و 5 فقره دادن اجازه گرفتن عكسهای بیشرمانه از این نوزاد است.
مادر بزرگ دو نوه قبول كرده كه وی در عكسها حضور داشته است اما هرگونه اتهامی را تكذیب كرده است. هیئت منصفه اعلام كرده كه بلنچارد پیش از این به جرم گرفتن عكسها گناهكار شناخته شده است.
 
 
سیمون مورگان بازپرس پرونده در جلسه رسیدگی به هیئت منصفه گفت كه دابر و بلنچارد حدود یك سال بوده كه با یكدیگر رابطه داشته اند و این رابطه در سپتامبر 2008 خاتمه یافته است. این تو توسط سایتهای اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوك با یكدیگر آشنا شده بودند و به گفته این دو به طور هفتگی با یكدیگر ملاقات می كرده اند.
او به هئیت منصفه اعلام كرد در بازرسی به عمل آمده از خانه بلنچارد در ژوئن 2009 یك لپ تاپ كشف شده است كه افشا كننده مكاتبات بین بلنچارد و دابر در مورد حساب فیس بوك آنهاست. در همان روز آقای بلنچارد در فرودگاه منچستر بازداشت شده است.
 عكسهای كشف شده در جریان بازرسی 11 ژوئن 2009 از گوشی نوكیای آقای بلنچارد ارتباطات میان این دو نفر را فاش كرده و 10 عكس مورد نظر پلیس در پرونده ضمیمه شده است.
 
 
دابر پس از بازداشت در 17 نوامبر 2009 بلافاصله هرگونه اتهام و حتی لمس كردن یك كودك را هم رد كرد. همچنین كامپیوتر شخصی وی نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس است.
كارشناس پرونده به هئیت منصفه اعلام كرد تیم تحقیقاتی موفق به ردیابی استفاده از كلماتی مانند "قبل از نوجوانی" و "كودك جذاب" در كامپیوتر او و همچنین كشف فولدری حاوی 40 تا 50 داستان در مورد زنای با محارم شده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
روزها انتظار برای ملاقات شکارچی خونخوار! (+عکس)
دهکده‌ای که افراد کمتر از ۴۵سال حق ورود ندارند!!
پاسخ به یک سوال پیچیده: آیا پول خوشبختی می‌آورد؟
بهرام رادان در حال بازی فوتبال با کودکان افغانی!! (+عکس)
پراستقبال ترین نام در بین خانوارهای ایرانی، چه نامیست؟!
عکس‌های دختری که زیبایی‌اش را به راحتی از دست داد!
103 بازیگر و ورزشکار معروف ایرانی، چه اتومبیل‌هایی دارند؟!!