این زن که مادر 4 فرزند است از سال 2005 تحت مراقبت 24 ساعته است تا شاید چاقی مفرط او درمان شود. اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته...
 
 
چاق‌ترین زن بریتانیا ادعا کرده است که او را رها کرده‌اند تا بمیرد.
او اکنون 7 سال است که منتظر انجام یک عمل جراحی حیاتی است.شارون موسیملر که اکنون نزدیک به 285 کیلو وزن دارد از سال 2003 تا کنون در بیمارستان و خانه به سر برده است.
این زن که مادر 4 فرزند است از سال 2005 تحت مراقبت 24 ساعته است تا شاید چاقی مفرط او درمان شود. اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته موفقیتی در این مورد حاصل نشده است.
این زن 40 ساله اکنون ادعا کرده‌ است که پزشکان به او گفته‌اند به دلیل اندازه بزرگ و وزن زیادش امکان انجام عمل جراحی برای کاهش وزن او وجود ندارد.
 
 
 
در سال 2007 نیز به دلیل وزن زیادش پزشکان تصور می‌کردند او تا چند ماه دیگر زنده نخواهد ماند.او خود معتقد است که پزشکان برای نجات جان او هیچ کاری نمی‌کنند و می‌گوید آن‌ها مرا رها کرده‌اند تا بمیرم.
این زن که فقط 1.52 متر قد دارد در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد. وزن زیاد او باعث شده است فشار زیادی به قلب و ریه‌هایش وارد شود و به همین دلیل نیز او بدون کپسول اکسیژن قادر به نفس کشیدن نیست.
این زن در 20 سالگی وزن طبیعی داشت، اما بعد از دچار شدن به افسردگی بعد از زایمان به طور باورنکردنی به خوردن غذا پرداخت و به سرعت چاق شد.
به نوشته نشریه سان، اکنون خانم موسیملر در نوبت انجام عمل جراحی است. اوایل سال جاری نیز سنگین‌ترین مرد بریتانیا که 444 کیلوگرم وزن دارد در انگلستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
بلد هستید به درستی جلوی دهان خود را هنگام عطسه کردن، بگیرید؟!
بیمارترین کودک، اصلا بیمار نبود!!
معروف‌ترین سیاستمدارانی که جراحی زیبائی کرده اند!
دوست داشتنی ترین روباتهای جهان را بشناسید! (+عکس)
مجید سوزوکی حاجی شد! (+عکس)
ابداع لباسی كه می‌شنود و حرف می‌زند!
چشم‌هایتان قوی هستند؟ آیا می‌توانید جغد پنهان شده در این عکس را پیدا کنید؟!