یک کودک سه ساله ایتالیایی به جای بازی با اسباب بازی از دو سالگی همانند یک بزرگسال شروع به خواندن روزنامه های کاغذی کرده و درحال حاضر...

یک کودک سه ساله ایتالیایی به جای بازی با اسباب بازی از دو سالگی همانند یک بزرگسال شروع به خواندن روزنامه های کاغذی کرده و درحال حاضر نام تمام وزرای این کشور و روسای دولتهای دنیا را می‌داند.
این کودک سه ساله که "اتوره" نام دارد از دو سالگی همانند بزرگسالان روزنامه می‌خواند و این کار را به بازی با اسباب بازی ترجیح می‌دهد.
والدین این کودک توضیح دادند: "اتوره شیفتگی بسیاری به روزنامه های کاغذی دارد و زمانی که به کافی شاپ می‌رویم تمام روزنامه های روی میزها را می‌خواند. ما از روزنامه فروشی برایش مجلات معتبر را می‌خریم چون دیگر علاقه ای به خواندن مجلات ویژه کودکان ندارد. البته بارها دیده ایم که با صدای بلند مشغول خواندن یک قصه کودکانه است".
 
دکتر آمریگو چلاندرونی که در کلینیک اطفال کار می‌کند برای اولین بار نبوغ این کودک را کشف کرد به طوری که در طول یک ویزیت عادی، کودک نزدیک میز این پزشک کودکان رفت و شروع به خواندن اسامی‌روی جعبه داروها کرد.
این پزشک در این خصوص گفت: "من تمام پزشکان و پرستاران را صدا زدم چون واقعا شگفت انگیز بود که یک کودک دو ساله از چنین توانایی دستوری برخوردار باشد و بتواند آواها را با نشانه های الفبایی انطباق دهد. به طور معمول این توانایی در سنین مدرسه کسب می‌شود و فرایندی کاملا تدریجی است".
این کودک علاوه بر خواندن روزنامه ها نام بسیاری از روسای دولتهای خارجی، همسرانشان و تمام وزرا، روسای پارلمان و سنای ایتالیا را می‌داند.
همچنین قدرت جهت یابی این کودک نابغه بسیار بالا است به طوری که تمام خیابانها و مکانهایی را که یک بار در آنها بوده است را می‌شناسد.
به علاوه یکی از سرگرمیهای جالب این کودک "دارو بازی" است به طوری که وقتی از وی می‌پرسند: "سرم درد می‌کند. چه دارویی باید بخورم؟" این کودک بلافاصله نام دارویی را که برای سردرد مفید است می‌گوید.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: peymane.ir
 
مطالب جالب دیگر:
عکس: برج کج پیزا در اراک!!!
وقتی که یک آگهی شرکت توشیبا را بدبخت می‌کند!!
گریه خشن‌ترین مرد جهان در حرم ‌رسول‌الله!
دستگیری زیبای آتشین: زنی با جذابیت مرگبار!! (+عکس)
پیشنهاداتی ساده و عجیب برای تقویت حافظه!؟!
تصاویر مراسم ازدواج، عروس و دامادی که خود را شکل گربه کرده‌اند!!
عکس‌های جدید از زنی که می‌خواهد 250کیلوگرم چاق شود!!