پزشکان معتقد بودند این فقط یک معجزه است که این دختر کشته نشده است، اما متاسفانه...

یک زن که در سن 16 سالگی بر اثر اصابت گلوله صورت خود را از دست داده بود، اکنون صاحب یک صورت پروتزی جدید شد.
کریسی استلز 27 ساله از میلواکی در ایالت ارگون به طور تصادفی مورد اصابت یک گلوله که از اسلحه یکی از دوستانش شلیک شده بود قرار گرفت.
این اتفاق در سال 1999 اتفاق افتاد و حفره بزرگی روی صورت این نوجوان و در مکان‌هایی که چشم‌ها و بینی قرار داشت به وجود آورد.
بعد از این اتفاق خانم استلز به کما رفت و 6 هفته در این حالت باقی ماند.
پزشکان معتقد بودند این فقط یک معجزه است که این دختر کشته نشده است، اما متاسفانه صورت او به طور وحشتناکی آسیب دیده و از بین رفته است. در اثر این حادثه کریسی بینایی خود را به طور کامل از دست داد و قسمتی از شنوایی او هم دچار اختلال شد.
 
 
این زن سال گذشته ازدواج کرد و اکنون دارای یک فرزند 1 ساله است. او همیشه یک ماسک روی صورت خود قرار می‌داد، اما اکنون پزشکان بعد از 11 سال توانستند صورت او را ترمیم کنند.
برای انجام این کار پزشکان از استخوان‌های بدن او استفاده کرده و از پیوند پوست اتسافده کردند. علاوه بر آن از پیچ و مهره‌ها و صفحات فیزیکی هم استفاده شد تا از تثبیت این قطعات پیوند زده شده روی صورتش اطمینان حاصل شود.
دکتر اریک دیرک که یک جراح است در این باره گفت: در اثر شلیک این گلوله ، محتوای کاسه چشم چپ ، بینی و ساختار میانه صورت به همراه چشم سمت راست دچار آسیب دیدگی جدی شد به طوری که این دختر به طور کامل بینایی خود را از دست داد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
کودک 3ساله‌ای که از 2 سالگی روزنامه می‌خواند! (+عکس)
عکس: 4تبلیغ بسیار جالب و دیدنی!!
حضور لیلا حاتمی و علی مصفا در جشنواره چک همراه با فرزندشان! (+عکس)
2 عکس استثنائی از دنیای حیوانات!!
خارق‌العاده‌ترین مانور خلبانی تاریخ! (+عکس)
پشیمان‌ترین مرد دنیا!! (+عکس)
دختری که با 350تمساح زندگی می‌کند و با آنها کشتی می‌گیرد!! (+عکس)