ازدواج تابستانی به ازدواجی گفته می شود که در تابستان انجام می شود؛ اما زمان طلاق آن...
 
سفارت عربستان در دمشق اخیرا اعلام کرد که 400 خانواده از هم پاشیده در نتیجه ازدواج زنان سوری با مردان عربستانی وجود دارد که نتیجه نوعی ازدواج به نام ازدواج تابستانی است که در سال های اخیر رواج یافته است.
جمعیت خیریه سرپرستی خانواده‌های سعودی در خارج اخیرا اعلام کرد که 600 خانواده سعودی از هم پاشیده با یک هزار و822 نفر جمعیت در خارج از کشور به ویژه سوریه و مصر زندگی می‌کنند.
پایگاه اینترنتی سوریانیوز گزارش داد: بحرین، کویت، یمن، مغرب، اندونزی، فیلیپین، اقلیتی در اروپا، آمریکا و استرالیا دیگر میزبانان چنین خانواده‌هایی هستند.
اين گزارش می افزايد: وجود چنین خانواده هایی باعث به انحراف کشیده شدن زنان و حتی تکدی به منظور تامین نیازهای زندگی در میان آنان شده است.
ازدواج تابستانی به ازدواجی گفته می شود که در تابستان انجام می شود؛ اما زمان طلاق آن مشخص نیست امری که در میان افراد پولدار و تجاری که بسیار سفر می کنند، رواج دارد.
در این نوع ازدواج‌ها افراد سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس با حضور در سوریه دختر مورد نظر خود را به مدت سه ماه که در سوریه اقامت دارند به عقد خود درآورده و پس از آن وی را رها کرده و به کشور خود بازمی گردند
.
در اين گزارش آمده است: این افراد که بعضا دارای تفاوت‌های سنی زیادی با دختران سوری هستند؛ برای ازدواج با دادن پول‌های هنگفت رضایت خانواده دختر را جلب می‌کنند!
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
رازی که علی دایی نمی‌خواست فاش شود! فرار از اردو و حضور در خانه مجردی 2ملی پوش!!
نامه مهم رضا صادقی درمورد ترانه رپی که به نام وی منتشر شده است!
اولین نمایشگاه عکس در زیر آب!! (+عکس)
نکاتی جالب که درمورد پفک نمکی نمی‌دانستید!!
شیرینی و شکلات‌هایی که حتی مجانی هم باشند، آنها را نمی‌خورید!!
10 چشم انداز شگفت انگیز و هراسناک دنیا!
عکس‌های دختری که شبیه عروسک است!!