بیمارستان «پ» در تهران قوانين عجيبي دارد. در این بیمارستان استفاده از...

بیمارستان «پ» در تهران قوانين عجيبي دارد.
در این بیمارستان استفاده از آسانسور برای کارمندان، پرسنل، پرستاران و خدمه در ساعات ممنوعه- همان ساعات اداری- ممنوع است و هر پرسنلی که از آسانسور استفاده کند ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شود!
در یکی از توبیخ‌هایی که رئیس این بیمارستان برای یکی از کارکنان نوشته و مصداقی از سایر توبیخ هاست اینگونه می‌خوانیم: ‌«خانم. . . نظر به عدم رعایت قوانین و استفاده از آسانسور در ساعات ممنوعه با توجه به بخشنامه‌های صادره، ضمن کسر سه روز از حقوق و مزایای شما کتباً توبیخ با درج در پرونده پرسنلی می‌شوید. شایسته است در عملکرد خود تجدیدنظر نموده و در غیر این صورت طبق مقررات با سرکار رفتار خواهد شد».
چندی پیش یکی از پرستاران این مرکز درمانی که عمل جراحی انجام داده و در این بیمارستان بستری شده بود برای رفتن به یکی از طبقات سوار آسانسور می‌شود اما در کمال ناباوری، توسط انتظامات توبیخ شده و ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شود!
مکان غذاخوری کارکنان بیمارستان در طبقه ششم قرار دارد که رفتن به آنجا نیازمند استفاده از آسانسور است اما کارمندان مجبور هستند برای در امان ماندن از جریمه ۳۰ هزار تومانی و درج توبیخ در پرونده، این شش طبقه را بدون آسانسور بالا بروند.
از دیگر قوانین جالب این مرکز درمانی، ممنوعیت نشستن روی صندلی در ساعات اداری است و کارکنان باید تا پایان ساعات ممنوعه سرپا بایستند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: afkarnews.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تجاوز وهابیون به دختر 15ساله‌ای که برای زیارت رفته بود در مکه!! (+عکس)
چشم‌های عجیب دختر هندی!! (+عکس)
سرنوشت تلخ زن و شوهر پس از بچه دار شدن!! (+عکس)
حقایقی درمورد گریه کردن!
واکنش کاربران فیس بوک به فتوشاپ عکس حسنی مبارک! (+عکس)
کشف ماده‌ای عجیب در آریزونا در آمریکا!
بارداری خواننده زن مشهور 40ساله از همسر 29ساله‌اش! (+عکس)