افزایش سطح انرژی بدن در آغاز روز با رنگ نارنجی و چند اقدام ساده
 فزایش سطح انرژی بدن در آغاز روز بسیار مهم است، چه برای دانش آموزان و چه برای کارمندان. چند راهکار ساده و جالب به شما ارائه می دهیم که به افزایش سطح انرژی بدن کمک می کنند.

 افزایش سطح انرژی بدن با این اقدامات

روش‌های متعددی برای افزایش سطح انرژی بدن شما در زمانی که انرژی‌تان به اتمام رسیده و تمرکز کردن برایتان دشوار شده است، وجود دارد. بهترین گزینه‌ها برای افزایش سطح انرژی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شروع روزی عالی، در زیر بیان شده است.


افزایش سطح انرژی با دوش گرفتن

برای چند ثانیه دوش سرد بگیرید (البته اگر جرات می‌کنید) یا حداقل صورت خود را با آب خنک بشویید. بسیاری از کارشناسان می‌گویند که حتی مواجهه کوتاه‌مدت با سرما می‌تواند برای بدن مفید باشد.


افزایش سطح انرژی با رنگ نارنجی

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی موسسه Pantone Color می‌گوید، رنگ نارنجی تحریک‌کننده و انگیزه‌دهنده است. چرا؟ همه ما رنگ نارنجی را به عنوان رنگی پر انرژی می‌شناسیم و بدن ما نیز به چنین رنگی واکنش پر انرژی از خود نشان می‌دهد. با اضافه کردن یک گلدان نارنجی رنگ به فضای سرویس بهداشتی، تاثیر آن را تجربه کنید.


افزایش سطح انرژی با گشایش دل

مربی سلامت و یوگا Kerri Axelrod از بوستون می‌گوید، انجام یوگا سبب گشایش قلب و آسودگی دل می‌شود و حرکاتی مانند حرکت کبری سبب افزایش میزان چشم‌گیری انرژی در بدن می‌شود. برای انجام حرکت، به روی شکم خود دراز کشیده. با استفاده از عضلات کمر خود، سر و بالا بدنه خود را به بالا بِکِشید. آرنج خود را در برابر کف زمین قرار بدهید. به قسمت قفسه سینه ستون فقرات خود قوس بدهید. به زاویه مستقیم خود نگاه بکنید.


افزایش سطح انرژی با موسیقی

افزایش سطح انرژی بدن در آغاز روز با رنگ نارنجی و چند اقدام ساده

Elizabeth Lombardo نویسنده مقالات علمی می‌گوید: تحقیقات نشان می‌دهند که گوش دادن به موسیقی که دوست دارید می‌تواند انرژی بدن را افزایش دهد.


افزایش سطح انرژی با روغن‌های ضروری

استفاده از روغن‌های ضروری مانند رزماری، به طور طبیعی سبب شادابی می‌شود. استفاده از یک قطره روغن‌های ضروری می‌تواند افزایش انرژی در افراد گوناگون را به همراه داشته باشد.



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : faradeed.ir