بیماری سه بازیگر هالیوود سلنا گومز لیدی گاگا و جولیا لوییس دریفوس
 سه بازگیر مطرح هالیوود سلنا گومز لیدی گاگا و جولیا لوییس دریفاس مبتلا به بیماری هایی هستند که این بیماری ها روی زندگی شخصی و هنری آنها تاثیر گذاشت. در این مقاله به معرفی بیماری این هنرپیشه ها می پردازیم.

 لیدی گاگا سلنا گومز و جولیا لوییس دریفوس از بیماری خود می گونید

سال ۲۰۱۷، سال سختی برای برخی از بازیگران خارجی که بیماری خود را رسانه‌ای کردند بود. از جولیا لوییس دریفاس که درباره مبارزه‌اش با سرطان پستان صحبت کرد گرفته تا سلنا گومز که در صفحه اجتماعی خود از دوستش به خاطر اهدا کلیه تشکر کرد و از بیماری لوپوسش پرده برداشت. تمامی این بازیگران پس افشای راز خود، با اعتماد به نفس و قدرت بیشتری ظاهر شدند و به دیگران امید دادند تا با بیماری خود مبارزه کنند. در ادامه به معرفی این بیماری ها و نظر هنرمندان در مورد بیماری خود می پردازیم.


۱. بیماری جولیا لوییس دریفوس julia louis dreyfus

بیماری سه بازیگر هالیوود سلنا گومز لیدی گاگا و جولیا لوییس دریفوس

جولیا لوییس که با بازی در سریال آمریکایی کمدی ویپ معروف شده است، در ماه سپتامبر اعلام کرد که به سرطان سینه مبتلا شده است. او با اشاره به این نکته که از هر ۸ زن در جهان یک نفر به سرطان سینه مبتلا می‌شود و اکنون نوبت او است، گفت که "خوشبختانه من از بهترین گروه حمایت کننده در اطرافم از دوست گرفته تا فامیل برخوردار هستم اما از این که همه زنان چنین شانسی ندارند ناراحت هستم. امیدوارم که مبارزه با سرطان یک امر جهانی شود و همه به کمک یکدیگر برای مبارزه با همه سرطان‌ها برویم."  تولید این سریال بعدها به دلیل تحت درمان قرار گرفتن جولیا متوقف شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : نشانه های سرطان سینه چیست؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خبر های خوش در مورد سرطان سینه

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آیا سینه بند ها در میزان خطر ابتلا به سرطان سینه تاثیر دارند؟


۲. بیماری لیدی گاگا

بیماری سه بازیگر هالیوود سلنا گومز لیدی گاگا و جولیا لوییس دریفوس

این خواننده معروف، پس از اینکه تور کنسرت خود را به تعویق انداخت اعلام کرد که به بیماری فیبرومیالژیا Fibromyalgia که نوعی سندروم درد اسکلتی-عضلانی مزمن است مبتلا است. فیبرومیالژیا  با درد در سطح گسترده، نقاط حساس، خستگی و اختلال خواب مشخص می‌شود. وی در توییتر خود نوشت "من امیدوارم که آگاهی‌ها نسبت به این بیماری بیشتر شود و افراد مبتلا به این بیماری با یکدیگر ارتباط پیدا کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر بر این بیماری غلبه کنیم."

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با بیماری فیبرومیالژیا که تور لیدی گاگا را کنسل کرد آشنا شوید!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : فیبرومیالژیا یا اختلال درد مزمن


۳. بیماری سلنا گومز

بیماری سه بازیگر هالیوود سلنا گومز لیدی گاگا و جولیا لوییس دریفوس

این خواننده جوان پس از افشای بیماری لوپوس lupus خود، در سپتامبر ۲۰۱۷ اعلام کرد که در تابستان تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرار گرفته است. او در پُست اینستاگرامی نوشت: "من می‌دانم که دنبال‌کنندگان من در صفحه مجازی، متوجه غیبت من شده‌اند و بسیار پیگیری موسیقی‌ای که در حال ساختش بودم هستند. چندی پیش، من متوجه شدم که بر اثر بیماری لوپوس یکی از کلیه‌های خود را از دست داده‌ام و باید تحت عمل پیوند قرار بگیرم. یکی از دوستانم فرانسیا ریزا، کلیه خود را به من اهدا کرد تا جان خواننده مورد علاقه‌اش را حفظ کند".

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لوپوس و نشانه های آن را بشناسید و با آن مبارزه کنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بیماری سلنا گومز، کامرون دیاز و هری پاتر!!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بیماری لوپوس و بایدها و نبایدهای لوپوس به بهانه پخش سریال آنام



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : salamatism.com