ایا می دانید افراد با طبیعت سرد دارای چه خصوصیاتی هستند؟

 

 دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: افرادی که دارای طبیعت سرد و تر هستند، معمولاً چاق و تپل بوده و رنگ صورت آنها روشن و سفیدتر است پر حوصله هستند و کارهایشان را به کندی انجام می‌دهند.

محمود خدادوست  اظهار داشت: افرادی که دارای طبیعتی سرد و تر هستند در فصل زمستان بیشتر دچار مشکل می‌شوند چرا که فصل زمستان دارای طبیعت سرد و تر است.

وی گفت: افراد دارای طبیعت سرد و تر، معمولاً تپل هستند و رنگ صورت آنها روشن و سفیدتر است همچنین از نظر ذهنی کندذهن‌تر هستند، بسیار با ‌حوصله بوده و کارهایشان را با کندی انجام می‌دهند.

دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: افرادی که دارای طبیعت سرد و تر هستند، رطوبت مغزشان بیشتر و خواب آنها زیاد است همچنین افرادی شل هستند و مطالب را دیر فرا می‌گیرند.

افراد تپل، دست و دل بازترند

خدادوست بیان داشت: در طب سنتی اساساً افرادی که تپل هستند، دست و دل بازترند البته چاقی در 2 گروه افراد گرم و تر و سرد و تر بیشتر بروز پیدا می‌کند و افرادی که دارای طبیعت گرم و تر هستند، چاق و توپر بوده و بدنشان از گوشت تجمع پیدا کرده است ولی افرادی که دارای طبیعت سرد و تر هستند، چاق و تپل هستند و بدنشان از چربی تجمع پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اصولاً افرادی که دارای طبیعت گرم و تر هستند به دلیل وجود حرارت بدنی نسبت به افراد سرد و تر خوش‌ مشرب‌تر و دست و دلبازتر هستند.
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : farsnews.com
 
مطالب پیشنهادی :
کم خونی چیست؟(1)
گیاهی برای درمان کم خونی و موثر در لاغری!!
نگاهی به انواع بیماریهای کم خونی (2)
میوه ای تابستانی و مفید برای کم خونی
رژيم غذايی در کم خونی و فقر آهن